ntr-un demers de succes, The Adgency mprospateaz imaginea Montero Soft, companie de productie software. Noul brand se numeste PharmEc Software, si se adreseaz unei palete mult mai largi de clienti, depsind bariera aplicatiilor de gestiune farmaceutic - chiar dac, ntr-un fel, numele mai aminteste nc de farmacii.

Dezvoltarea companiei n decursul ultimilor ani si maturizarea la care am ajuns au impus prezentei noastre pe piat o identitate nou, un aer bun, contemporan. Aveam nevoie de coerent si versatilitate n ceea ce priveste ilustrarea si desfacerea pe piat a mrcilor noastre, voiam s accentum metoda si experienta acumulat... Era evident c ca nu mai puteam face anumite lucruri asa cum le facusem pna atunci, adic dezvoltndu-le in-house, spune Rares Tudorache, Director General, Montero Soft.

The Adgency ne-a fost recomandat de ctre unul din partenerii nostri de afaceri. Faptul c este o companie mic, sosit de curnd n publicitatea romneasc, nu ne-a pus pe gnduri, dimpotriv. Am zis c trebuie s ncercm, i-am invitat la discutii, si apoi le-am dat mn liber. Acum ne bucurm c am fost inspirati si am avut ncredere n niste oameni iuti si dedicati acestui tip de proiecte. Colaborarea s-a materializat ntr-un simbol pe care l agreeaz toti, att angajatii ct si clientii nostri. Este un logo curat, compact, modern, exprim seriozitate, stabilitate, sigurant. Avem convingerea c ne reprezint n tot ceea ce facem, completeaz Ana Lupea, Director de Marketing.

Pentru noi, acest proiect a nceput ca o tentativ de reproiectare a unei identitti mbtrnite, dar a luat amploare si continu acum cu tot ceea ce este legat de comunicarea de brand. Rezultatul final al procesului va fi pe deplin vizibil abia n toamna anului 2005. n acel moment, toate piesele puzzle-ului se vor fi aranjat la locul lor, estimeaz Richard Nit.

PharmEc Software are ca principal domeniu de activitate dezvoltarea de solutii informatice complete, att pentru companiile din domeniul farmaceutic, ct si pentru ntreprinderile mari si mijlocii, cu activitate complex de productie. Cei care s-au implicat n procesul de redesenare a identittii si repozitionare a companiei au fost Rares Tudorache, Director General, Georgian Rosu, Director si Ana Lupea, Director de Marketing, Montero Soft / PharmEc Software.

The Adgency (www.theadgency.ro) este o agentie romneasc de creatie/design interactiv, consultant de brand si comunicare integral, fondat n 2004. Printre partenerii constanti ai agentiei se numar AutoItalia Group, ARBOmedia, NetBridge, Grey/Mediacomm, companiile grupului Montero, Daedalus Consulting, International Leasing, Svasta Management Consulting, dar nu numai. Din partea The Adgency, proiectul a fost coordonat de Richard Nit, Director de Creatie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri