Platforma de streaming HBO Max, lansată în luna mai a anului 2020, scumpește pentru prima dată abonamentele sale. Scumpirea a fost anunțată pentru piața din SUA, nefiind încă anunțată o strategie la nivel global.

Abonamentul fără reclame pe platforma de streaming video a fost scumpit cu 1 dolari, de la 14.99 dolari la 15.99 dolari pe lună, ceea ce face ca în SUA să fie cu 50 de cenți mai mult față de un abonament standard la Netflix, care costă 15,49 dolari pe lună. Abonamentul cu reclame, lansat în iunie 2022, va avea în continuare același preț, de 9,99 de dolari pe lună.

”Creșterea prețului cu un dolar ne va permite să continuăm investiția în oferirea și mai multor programe și îmbunătățirea experienței pe care o au clienții noștri”, a precizat compania, citată de CNN.

Majorarea intră în vigoare imediat pentru persoanele care se alătură acum platformei și de la următoarea reînnoire a abonamentului pentru clienții existenți. Măsura vine într-un moment în care platforma HBO Max e criticată de o parte dintre utilizatori pentru faptul că a retras în ultimele luni show-uri precum „Westworld” și ”Raised by Wolves”, pentru o reducere a costurilor.

În acest moment, un abonament lunar în România la HBO MAX este de 4,99 euro pe lună, iar unul anual este de 39,90 de euro, fiind în derulare o campanie de reducere de 33% pentru cel din urmă pachet.

Sursa foto: Miguel Lagoa / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri