Agentia a dezvoltat Creativitatea la romani si va asigura executia si promovarea campaniei in presa scrisa precum si spoturile radio si tv ce se difuzeaza incepand de azi
Mercury Promotions a filmat AdOr 2005 la cimitirul vesel de la Sapanta. Campania above the line (ATL) cum mai este denumita si campania ce va avea loc in media, se deruleaza in urma castigarii licitatiei organizate de RAAA.

Conceptul castigator este Creativitatea la romani si urmeaza sa promoveze festivalul in care creativitatea publicitarilor romani este recunoscuta si premiata. Campania AdOr de anul acesta va urmari pe fiecare canal media cate o ipostaza a creativitatii la romani: rime, denumiri sau obiceiuri iesite din comun. Agentia Mercury Promotions va asigura atat conceptul creativ al campaniei de promovare, cat si executia si promovarea in mass media, respectiv machetele pentru presa scrisa, spoturile radio si tv.

Spotul tv prezinta nasterea si dezvoltarea unei idei creative in cimitirul vesel din Sapanta, loc reprezentativ pentru creativitatea romanilor. Filmarile au avut loc in perioada 26-29 aprilie in Sapanta si au fost realizate cu ajutorul casei de productie Forward International din Cehia, respectiv Alexander urkala regizor si cameraman si Peter Walek producator. Spotul este difuzat pe posturile de televiziune incepand cu data de 10 mai.

Ca si producator, cea mai mare provocare a fost cu siguranta legata de partea logistica, declara Peter Walek, producatorul echipei Forward International. Echipa noastra filma la peste 1000 km departare de casa, iar echipa romana traversa tara pentru a ajunge la locatie. Fiecare detaliu a fost foarte bine pus la punct astfel incat vulnerabilitatea datorata distantei nu a fost resimtita. A mai spus Walek.

In primul rand, a fost extraordinar, asa cum este de fiecare data castigarea unui pitch, iar in al doilea rand m-a provocat tema brief-ului: o campanie cu o adresare extinsa peste granitele industriei de publicitate continua Darlan Moraes Jr. Creative Director, Mercury Promotions Spotul a fost filmat intr-un spatiu real ne-am deplasat 700 km pana la Sapanta unde am lucrat cu un mestesugar veritabil, iar filmarile au fost facute chiar in atelierul sau si in cimitirului vesel de la Sapanta spune creativul. Celelalte executii - print-ul si spotul radio sunt rupte din realitate, iar modul de a ilustra creativitatea romanilor este foarte autentic, a mai subliniat reprezentantul Mercury.

Spotul a fost filmat de casa de productie Forward International si studioul de inregistrari Musitech. Echipa Mercury Promotions care s-a plimbat "vesela" prin renumitul cimitir de la Sapanta este formata din Darlan Moraes Jr. Creative Director, Bogdan Huma Copywriter, Corina Plesea Copywriter, Irina Chira Art Director si Mircea Tomescu Account Executive si Ana Bucur PR.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri