Citeste si
Cele 2 spoturi TV Sala de naşteri şi Dormitorul - au fost filmate n aceeaşi zi in studiourile de la Multimedia Est cu Radu Muntean - regizor, Tudor Lucaciu - director de imagine, şi Dragos Vlcu - producător.

Adrian Boţan, director de creaţie McCann/ Creative Services: A fost o producţie destul de dificilă pentru că a trebuit să facem totul ntr-o zi: să procream şi apoi să naştem. De fapt am hotart să investim mai mult n decor şi n actori şi de aceea am comprimat cele două spoturi ntr-o zi lungă de filmare. Iar rezultatul se vede.

Imaginile folosite n machetele de presă au fost realizate de studioul Carioca şi vor apărea şi n cadrul campaniei de outdoor.

Adrian Boţan, director de creaţie McCann/ Creative Services: E un proiect pe care l-am nceput n urmă cu trei luni, cnd Cristian Manafu, editor Biz, ne-a abordat informal cu ideea unei campanii curajoase pentru revista Biz. La acea vreme am hotărt să facem o campanie de atitudine, care să aibă n centru consumatorul de Biz, cu obiectivul de a crea awareness şi preferinţă pentru revistă. Este o campanie de leader, o campanie care defineşte brandul Biz prin publicul acestuia oameni ambitioşi, pentru care cariera este pe primul plan, şi cu un spirit competitiv ieşit din comun.

McCann şi Biz au lansat probabil cea mai ndrăzneaţă campanie concepută vreodată n Romnia, folosind ntr-un mod inedit una din reţetele tradiţionale: sexul n publicitate. Spotul Dormitorul a fost iniţial gndit pentru a fi difuzat pe Internet şi a fost lansat ca parte a unui program de viral marketing, dar n urma succesului avut, echipa Biz a luat decizia de a-l difuza pe TV, evident, la orele interzise minorilor.

Cristian Manafu, editor Biz: ntotdeauna am fost adepţii ideilor neconvenţionale si ne-am dorit o campanie care să iasă din tipare. De aceea, am hotart să ncepem campania pe Internet şi nu pe TV, cum se obişnuieşte. Internetul a fost de altfel şi o alegere firească pentru a atinge eficient target-ul nostru principal: profesionişti, oameni de carieră şi oameni de afaceri, pentru care Internetul este un instrument pe care l utilizează mai mult dect televizorul de acasă. Şi cum pe Internet circulă cel mai adesea n sistem viral din mail in mail numai spoturi deosebite, trebuia să ne asigurăm că vom avea o reclamă care va fi trimisă mai departe la ct mai mulţi cunoscuţi de către cei care intrau n posesia ei. Am fost surprinşi să primim feedback-uri la numai o oră după difuzarea primul e-mail cu reclama, iar dupa două zile am ştiut că am atras atenţia target-ului asupra noastră, moment n care am nceput campania propriu-zisă.

Spoturile pot fi văzute pe Antena 1, ProCinema, TVR1, B1Tv, National Geographic, Discovery Channel, iar spoturile radio pot fi ascultate pe: Kiss FM, Europa FM, Radio Total şi Radio 21. Machetele de presă au fost programate să apară n publicaţiile Cotidianul, Jurnalul Naţional, Gazeta Sporturilor, Evenimentul Zilei, Capital, Săptamna Financiară, Cosmopolitan, FHM, National Geographic şi Ghidul HBO.

La realizarea campaniei au lucrat Crăiţa Coman senior copywriter, Roland Szattler art director, Adrian Boţan creative director, Alexandru Dumitrescu head of copy, Mirela Angelescu account director, Andreea Boala - account executive, Tiberiu Munteanu şi Gimina Maxim audio-video producers, Andreea Dinescu, Lavinia Buzi, Dragos Zileriu, Cosmin Năstasă media buyers/ Universal McCann. Echipa Biz: Rachad El Jisr - publisher, Gabriela Enescu marketing manager, Adrian Asoltanie group advertising manager, Marta Uşurelu şi Cristian Manafu editori Biz.