Grupul de firme Agricola Bacău, liderul pietei romneşti de carne de pui, lansează, ncepnd cu luna aceasta, campania de imagine dezvoltată sub conceptul mărcii: Sigur pe gustul tău. Campania de imagine a mărcii Agricola Bacău se desfăşoară n două etape: prima, n perioada 13 mai 26 iunie, iar cea de-a doua n perioada septembrie octombrie, fiind susţinuta prin spot TV n variante de 30 şi 20 de secunde şi campanie de presă.

Preşedintele Grupului de firme Agricola Bacău, Gheorghe Antochi, declară: Campania pe care o lansăm astăzi face parte din strategia de consolidare a imaginii Agricola Bacău n direcţia menţinerii şi dezvoltării poziţiei de lider al pieţei romneşti de carne de pui. Vom ndeplini acest obiectiv prin calitatea produselor Agricola Bacău care au o identitate de marcă pe măsura tradiţiei şi experienţei grupului nostru de firme. Din acest motiv, n 2005, Agricola Bacău şi-a propus să investească n comunicarea valorilor sale, pentru a consolida ncrederea consumatorilor n calitatea produselor autohtone şi bucătăria tradiţională romnească.

Campania de imagine Agricola Bacău se lansează sub acelaşi slogan cu care consumatorii romni sunt deja familiarizaţi Sigur pe gustul tău. Spotul de imagine care susţine campania Agricola Bacău a fost filmat ntr-un cadru bucolic, special ales, n inima naturii. Acesta reflectă grija şi implicarea ntregii echipe Agricola Bacău, prospeţimea şi calitatea unui produs tradiţional puiul marca Agricola Bacău, n contextul n care carnea de pui reprezintă şi materia primă pentru produsele preparate şi semipreparate realizate de Grupul de firme Agricola Bacău.

Campania este concepută şi dezvoltată de Tempo Advertising şi echipa de marketing a Agricola Bacău. Spotul a fost filmat de Casa de producţie Carter Films, iar echipa de producţie este formată din producătorul Răzvan Sabie, mpreună cu regizorul Chris Stevenson şi actorul Justin McCarron, ambii din Marea Britanie.