Regia de publicitate ARBOmedia a inregistrat, in anul 2006, o cifra de afaceri de 28,8 milioane de lei, cu 27% mai mult decat in 2005, cand a avut o cifra de afaceri de 22 de milioane de lei.

ARBOmedia a inregistrat, in 2006, un profit brut de aproximativ 373.000 de lei, in scadere fata de anul 2005, cand a inregistrat un profit brut de peste 3.086.000 de lei.

Datele financiare pentru anul 2006 au fost publicate in Monitorul Oficial, partea a IV-a, in data de 8 iunie 2007, iar datele din 2005 sunt cele publicate pe site-ul Ministerului Economiei si Finantelor.

ARBOmedia este filiala celei mai mari regii independente de publicitate multimedia din Europa, ARBOmedia AG Germania, prezenta in sapte tari europene. ARBOmedia ofera servicii de vanzare a spatiului publicitar, direct marketing si cross marketing, editare de presa scrisa si boutique de creatie de evenimente. ARBOmedia administreaza spatiul publicitar in peste 200 de spatii media, televiziuni tematice, publicatii nationale si aproape 100 de site-uri.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
ARBOmedia intra pe piata de influence marketing si lanseaza The AIM