Residenz a intrat in cea de-a doua etapa a campaniei de comunicare, dupa o perioada de 7 luni si jumatate in care mesajul s-a axat pe informarea publicului larg asupra aparitiei unui nou brand pe piata imobiliara: Residenz cartierul german.
Daca prima etapa a campaniei s-a desfasurat sub sloganul "Willkommen acasa" si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni.

Sub indemnul "Alege apartamentul care ti se potriveste", agentia de publicitate a proiectului Residenz – FRIENDS Advertising – a dezvoltat un concept creativ prin care se adreseaza direct locatarilor din Residenz. Astfel, incepand cu 15 iunie, machetele din presa, bannerele web sau billboard-urile stradale, vor vorbi pe rand cu Ana sau cu Dan, cu Mariana sau cu Vlad, subliniind ideea ca apartamentele din Residenz sunt construite pentru fiecare dintre noi. In afara de presa scrisa, internet si panotaj stradal, mesajul va ajunge la public si printr-un direct mailing neconventional.

Campania are ca scop anuntarea publicului ca proiectul Residenz a intrat in cea de-a doua faza de constructie, potentialii cumparatori avand acum la dispozitie doua tipuri de oferte din care pot alege. Pe de o parte, cei care se grabesc, pot opta pentru apartamentele ramase disponibile din prima faza de constructie, avand beneficiul unui pret special si totodata sansa de a se muta in casa noua chiar din luna decembrie a acestui an. Pe de alta parte, persoanele dispuse sa astepte dar sa aiba posibilitatea de a alege dintr-o gama mult mai larga de apartamente, au la dispozitie 11 tipuri de locuinte. Lucrarile la aceste apartamente au inceput in aprilie 2007, ele urmand a fi finalizate in iunie 2008.

Complexul Residenz va fi situat in orasul Chitila, intr-o zona aflata in plin proces de extindere si dezvoltare economica, la doar 2 km de zona de nord-vest a Bucurestiului. Proiectul va fi dezvoltat pe un teren de 68.230 mp si va include 48 de cladiri cu ascensoare, totalizand 480 de apartamente de 2, 3, 4 sau 5 camere, cu suprafete cuprinse intre 66 si 194 mp.

Dintre toate dezvoltarile imobiliare recente, Residenz se remarca prin regimul scazut de inaltime (3, 4 sau 5 etaje) si gradul de ocupare a terenului foarte mic, ceea ce ii permite sa aiba o distanta de 10-25 de metri intre blocuri si o zona extinsa cu spatii verzi modern amenajate.

Gandit intr-un concept all-inlcusive, ansamblul rezidential va oferi locatarilor sai multiple alte facilitati, precum parcarea pazita cu o capacitate de 320 de locuri subterane si 338 supraterane, gradinita, zona comerciala cu discount-market si piata agro-alimentara si zona de agrement cu lac artificial.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri