McCann/Creative Services a creat noua campanie de imagine pentru Cotidianul. Lansată sub sloganul ä╬nţelegi mai multö, campania cuprinde trei execuţii TV ľ Poetul, Politicianul şi Omul de afaceri ľ ce vor rula pe Realitatea TV, Prima TV, TVR1, Pro Cinema, National Geographic şi Discovery Channel, spot radio, on-line şi machete de presă. Implementarea campaniei este susţinută de BTL şi outdoor.

Alexandru Dumitrescu, head of copy McCann/ Creative Services: äNu a fost uşor să ajungem la platforma "╬nţelegi mai mult". La ţnceput, noi percepeam "Cotidianul" ţntr-un fel, cei care-l realizează, privind din interior, aveau cu totul altă opinie despre cum ar trebui poziţionat. Am avut discuţii aprinse, dar cred că rezultatul reflectă perfect strategia editorială. ╬ntr-adevăr, "Cotidianul" nu se repede să ţţi ofere ştirea-bombă ţn primul minut şi să te intoxice cu detalii inutile. Oamenii de la acest ziar adună toate informaţiile relevante despre eveniment, le filtrează şi le sintetizează, oferindu-ţi apoi un tablou complet al situaţiei. Ideea creativă ilustrează această strategie: cititorii de äCotidianulö ţnţeleg mai mult şi, ţn consecinţă, ei nu pot fi păcăliţi. Pentru ei, orice discurs manipulativ e foarte transparent, ei pot citi printre rÔnduri. ╬n aceeaşi linie, "definiţiile de dicţionar" din lucrările de print reflectă adevăratul sens al lucrurilor, aşa cum ţl percepe un cititor al ziarului.ö

Doru Buşcu - director editorial Cotidianul: "Produsele de presa scrisă şi mai ales cotidienele sunt extrem de greu de comunicat prin advertising, beneficiile fiind dificil de redat spectaculos şi corect, ţn acelaşi timp. Din punctul acesta de vedere, Cotidianul este un ziar foarte greu de ôţnghesuitö ţn 30 de secunde. Mie imi trebuie o oră să vă povestesc cÔt de bun e ziarul.ö

Campania de presă este dezvoltată ţn jurul a două concepte ôdemistificareö şi ôdicţionarulö, primul cu trei execuţii şi cel de-al doilea cuprinzÔnd termeni diferiţi (ţn funcţie de specificul publicaţiei) cărora li se dă o explicaţie, gen dicţionar, ţn spiritul lui ôţnţelegi mai multö... Machetele de presă vor apărea ţn: Academia Caţavencu, Gazeta Sporturilor, B-24-FUN, SăptămÔna financiară, Banii Noştri, Biz, Business Review, Tabu, Cosmopolitan, Superbebe, Ghidul HBO, National Geographic, Class, Stuff, Auto Motor şi Sport, CHIP, FHM, Menĺs Health, Idei ţn dialog, Aventuri la pescuit, Bucătăria pentru toţi.

Din partea McCann, echipa implicată ţn realizarea campaniei a fost compusă din: Adrian Boţan ľ Creative Director, Alexandru Dumitrescu ľ Head of Copy, Gabriela Alexandrescu ľ Account Executive, Andrei Tripşa şi Raluca Negoiţă ľ Art Directors, Constantin Milu şi Maria Manolescu ľ Copywriters, Tiberiu Munteanu ľ Audio-Video Production Manager, Răzvan Alexandru ľ Audio-Video Producer.

Echipa Cotidianul: Doru Buşcu ľ director editorial Cotidianul, Sorin Axinte ľ Marketing Director Grup ôCaţavencuö, Roxana Bodea ľ Promotion Manager Grup ôCaţavencuö, Laura Ivăncioiu Ioniţă ľ PR & Events Manager Grup ôCaţavencuö, Madalina Ionescu ľ PR & Events Coordinator Grup ôCaţavencuö, Livia Moisii ľ Brand Manager Cotidianul, Antoaneta Opris ľ PR Coordinator Cotidianul.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Comunicate de pres─â

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri