Alexandru Dumitrescu, head of copy McCann/ Creative Services: Nu a fost uşor să ajungem la platforma "nţelegi mai mult". La nceput, noi percepeam "Cotidianul" ntr-un fel, cei care-l realizează, privind din interior, aveau cu totul altă opinie despre cum ar trebui poziţionat. Am avut discuţii aprinse, dar cred că rezultatul reflectă perfect strategia editorială. ntr-adevăr, "Cotidianul" nu se repede să ţi ofere ştirea-bombă n primul minut şi să te intoxice cu detalii inutile. Oamenii de la acest ziar adună toate informaţiile relevante despre eveniment, le filtrează şi le sintetizează, oferindu-ţi apoi un tablou complet al situaţiei. Ideea creativă ilustrează această strategie: cititorii de Cotidianul nţeleg mai mult şi, n consecinţă, ei nu pot fi păcăliţi. Pentru ei, orice discurs manipulativ e foarte transparent, ei pot citi printre rnduri. n aceeaşi linie, "definiţiile de dicţionar" din lucrările de print reflectă adevăratul sens al lucrurilor, aşa cum l percepe un cititor al ziarului.
Doru Buşcu - director editorial Cotidianul: "Produsele de presa scrisă şi mai ales cotidienele sunt extrem de greu de comunicat prin advertising, beneficiile fiind dificil de redat spectaculos şi corect, n acelaşi timp. Din punctul acesta de vedere, Cotidianul este un ziar foarte greu de nghesuit n 30 de secunde. Mie imi trebuie o oră să vă povestesc ct de bun e ziarul.
Campania de presă este dezvoltată n jurul a două concepte demistificare şi dicţionarul, primul cu trei execuţii şi cel de-al doilea cuprinznd termeni diferiţi (n funcţie de specificul publicaţiei) cărora li se dă o explicaţie, gen dicţionar, n spiritul lui nţelegi mai mult... Machetele de presă vor apărea n: Academia Caţavencu, Gazeta Sporturilor, B-24-FUN, Săptămna financiară, Banii Noştri, Biz, Business Review, Tabu, Cosmopolitan, Superbebe, Ghidul HBO, National Geographic, Class, Stuff, Auto Motor şi Sport, CHIP, FHM, Mens Health, Idei n dialog, Aventuri la pescuit, Bucătăria pentru toţi.
Din partea McCann, echipa implicată n realizarea campaniei a fost compusă din: Adrian Boţan Creative Director, Alexandru Dumitrescu Head of Copy, Gabriela Alexandrescu Account Executive, Andrei Tripşa şi Raluca Negoiţă Art Directors, Constantin Milu şi Maria Manolescu Copywriters, Tiberiu Munteanu Audio-Video Production Manager, Răzvan Alexandru Audio-Video Producer.
Echipa Cotidianul: Doru Buşcu director editorial Cotidianul, Sorin Axinte Marketing Director Grup Caţavencu, Roxana Bodea Promotion Manager Grup Caţavencu, Laura Ivăncioiu Ioniţă PR & Events Manager Grup Caţavencu, Madalina Ionescu PR & Events Coordinator Grup Caţavencu, Livia Moisii Brand Manager Cotidianul, Antoaneta Opris PR Coordinator Cotidianul.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: