FedEx a introdus, incepand cu acesta saptamana, o campanie publicitara de promovare a cunoscutului brand, intitulata ôFedEx Storiesö. Materialul publicitar se va axa pe daruirea angajatilor in servirea clientilor.
Campania dezvoltata de agentiile BBDO New York si Atmosphere BBDO New York are ca public tinta managerii de nivel inferior, dar si trend-setteri.

Pe scurt, campania cuprinde difuzarea unor spot-uri TV care directioneaza privitorul spre site-ul www.fedexstories.com, locatie unde acesta poate viziona videoclipuri in care angajatii FedEx relateaza din experienta lor modalitatile prin care au atras clienti din intreaga lume.

Campania va fi prezenta si in presa americana, urmand sa apara sub tipar in publicatii de mare tiraj ca Financial Times, The New York Times si The Wall Street Journal.

Bugetul campaniei FedEx Stories nu a fost comunicat pana la aceasta ora.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri