FedEx a introdus, incepand cu acesta saptamana, o campanie publicitara de promovare a cunoscutului brand, intitulata FedEx Stories. Materialul publicitar se va axa pe daruirea angajatilor in servirea clientilor.
Campania dezvoltata de agentiile BBDO New York si Atmosphere BBDO New York are ca public tinta managerii de nivel inferior, dar si trend-setteri.

Pe scurt, campania cuprinde difuzarea unor spot-uri TV care directioneaza privitorul spre site-ul www.fedexstories.com, locatie unde acesta poate viziona videoclipuri in care angajatii FedEx relateaza din experienta lor modalitatile prin care au atras clienti din intreaga lume.

Campania va fi prezenta si in presa americana, urmand sa apara sub tipar in publicatii de mare tiraj ca Financial Times, The New York Times si The Wall Street Journal.

Bugetul campaniei FedEx Stories nu a fost comunicat pana la aceasta ora.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri