Grupul german de televiziune ProSiebenSat.1 Media a anuntat miercuri ca va achizitiona, pentru 3,3 miliarde de euro, compania de televiziune si radio SBS Broadcasting, prezenta in Romania printre altele, prin Prima TV si Kiss FM, iar in urma aceste preluari se creeaza un nou gigant media european.
In urma tranzactiei, care urmeaza sa aiba loc la inceputul lunii iulie, va lua nastere al doilea cel mai mare grup de televiziune din Uniunea Europeana. Acesta va fi prezent in 13 tari europene, printre care si Romania, va numara 24 de canale gratuite de televiziune, 24 de canale platite si 22 de posturi de radio, si va fi disponibil pentru 77 de milioane de telespectatori.

Grupul rezultat in urma achizitiei se va numi tot ProSiebenSat.1 Media si va avea sediul la Munchen, in Germania.

In luna martie, ProSiebenSat.1 Media a primit aprobarea actionarilor de a evalua preluarea companiei SBS Broadcasting. Procedura de audit pentru preluare a inceput acum cateva saptamani .

Compania SBS Broadcasting a fost cumparata de firmele de investitii KKR si Permira in 2005 pentru aproximativ 1,9 miliarde de euro.

Grupul ProSiebenSat.1 Media, detinut majoritar de firmele de investitii KKR si Permira, este una dintre cele mai mari companii media din Germania si detine mai multe canale TV, printre care ProSieben, Sat.1, N24 si Kabel1.

SBS Broadcasting, detinut majoritar de firmele de investitii KKR si Permira, este unul dintre cele mai mari grupuri media din Europa si controleaza mai multe televiziuni comerciale, canale pay-TV, posturi de radio si publicatii. SBS Broadcasting detine, in Romania, licentele audiovizuale ale posturilor de televiziune Prima TV si Kiss TV si ale posturilor de radio Kiss FM si Magic FM.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri