Consumatorii brandurilor de lux de imbracaminte feminina sunt atrasi mai mult de aparitia produselor din cadrul magazinelor in care isi fac cumparaturile decat de reclamele din presa sau de la TV, se arata intr-un sondaj online din martie 2007 dezvoltat de Luxury Institute pentru piata americana.

Respondentii s-au incadrat in categoria de varsta de peste 21 de ani, veniturile anuale medii ale acestora situandu-se la 308.000 de dolari. Aproape jumatate dintre acestia au declarat ca au aflat de brand-urile de lux nou lansate datorita prezentei marcilor in magazine.

Doar un sfert au admis ca au cumparat un produs de imbracaminte de lux in urma vizionarii reclamelor in reviste si ziare. 26% au raspuns ca au fost familiarizati de catre prieteni si colegi in legatura cu ultimele trenduri in moda, in timp ce doar 9% au aflat noutatile din publicitatea TV.

“Reclama tiparita si campaniile online pot inspira consumatorul de imbracaminte de lux feminina, dar cel mai mare impact in cazul acestora il au cu siguranta magazinele care expun produsele. Shopping-ul devine o experienta placuta si distractiva pentru consumatorul feminin cu venituri comnsiderabile. Interactiunea directa cu magazinele ii ofera cele mai multe informatii despre brand”, a declarat Milton Pedraza din partea Luxury Institute.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Kaufland introduce in sortiment haine din bumbac certificat organic
Setari Cookie-uri