Incasarile din box-office pentru partea a treia din \"Shrek\" au ajutat studioul de animatie DreamWorks Animation sa isi mareasca de patru ori venitul net pentru al doilea trimestru, depasind toate estimarile analistilor, relateaza MarketWatch.
DreamWorks a raportat un venit net de 61,8 milioane de dolari pentru ultimul trimestru, echivalentul a 60 de centi pe actiune, comparativ cu 13,7 milioane de dolari sau 13 centi pe actiune in perioada similara a anului trecut. Vanzarile studioului de animatie au ajuns la 222,5 milioane de dolari, fata de cele 74,9 milioane de dolari, inregistrate in 2006.

Compania a declarat ca diferitele incasari si castiguri au fost completate de o crestere de 15 centi pe actiune. Analistii de la Thomson Financial estimasera un castig de 31 de centi pe actiune, la vanzari de 151 milioane de dolari.

DreamWorks a declarat ca incasarile din box-office ale "Shrek 3" au fost de 109,1 milioane de dolari, de-a lungul ultimului trimestru. Filmul a produs pana acum incasari de 320 milioane de dolari in SUA si peste 400 milioane de dolari din vanzari internationale.

DreamWorks este unul dintre cele mai mari studiouri de film americane, care dezvolta, produce si distribuie filme, jocuri video si programe de televiziune. A produs pana in prezent mai mult de zece filme cu incasari de box-office mai mari de 100 milioane de dolari. Cea mai tare productie de pana acum a fost "Shrek 2", care a cumulat incasari de aproape un miliard de dolari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri