Cea mai mare companie privata de televiziune din Franta, TF1, a inregistrat, in primul semestru al acestui an, o crestere a veniturilor totale de 3,2% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar acestea au ajuns la o valoare de 1,43 de miliarde de euro, informeaza Reuters, citat de NewsIn.

Reprezentantii TF1 au anuntat ca aceasta crestere a veniturilor se datoreaza, in principal, cresterii de 9,4% a veniturilor obtinute de catre divizia de teleshopping si canalele tematice.

Veniturile publicitare obtinute de TF1 in primul semestru al anului au crescut cu 0,2% fata de primul semestru din 2006, dupa ce in al doilea trimestru al acestui an veniturile din publicitate au scazut cu 5% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Reprezentantii TF1 au anuntat si o crestere a profiturilor operationale ale companiei de 26,2% in primul semestru al acestui an, fata de primul semestru din 2006, iar acestea au ajuns astfel la o valoare de 263,5 milioane de euro. Cresterea profiturilor operationale se datoreaza, in principal, scaderii costurilor programelor cu 14,2% fata de anul trecut.

TF1 (Television Francaise 1), parte din TF1 Group, este cea mai mare companie privata de televiziune din Franta. Aceasta detine in intregime sau partial, printre altele, cea mai urmarita televiziune generalista din Franta TF1, canalele Eurosport, TF6 si TV Breizh, mai multe companii de productie audiovizuala si cinematografica, de distributie de CD-uri si DVD-uri si companii de teleshopping. TF1 Group este controlat de grupul Bouygues, care este prezent in 80 de tari si desfasoara afaceri in constructii, imobiliare, telecomunicatii si media. in Romania, Bouygues este prezent in domeniul constructiilor.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri