Portalul de stiri Google News intra in randul site-urilor cu continut partial furnizat de utilizatori. Daca majoritatea publicatiilor online de stiri ofera cititorilor posibilitatea de a posta comentarii, Google News vine cu ceva diferit: poti lasa comentarii doar daca s-a scris despre tine in respectivul articol.
"Viziunea noastra pe termen lung este ca oricare participant sa poata sa isi faca cunoscute comentariile, pe care noi le vom publica alaturi de articolele referitoare la subiect. Comentariile vor fi publicate in intregime si needitate, insa marcate ca atare, pentru ca cititorii sa isi dea seama ca citesc parerile unor indivizi, si nu relatarea jurnalistilor", se arata pe blogul companiei Google.

Potrivit analistului John Murrell, citat de Financial Times, noul proiect initiat de Google ar putea sa le displaca organizatiilor mass-media. Acordul incheiat intre acestea si Google News presupune ca agregatorul de stiri poate prelua fragmente din articole in schimbul traficului pe care il ofera site-urilor originale de stiri. Daca va incepe sa isi construiasca propriul continut editorial, cladit in jurul produselor profesionale ale altora, Google le cere utilizatorilor sa ramana pe site-ul sau timp mai indelungat.

Aceasta miscare ar plasa Google News intr-un rol editorial activ, la pachet cu toate implicatiile legale si cu volumul de munca necesar. Citirea si trierea comentariilor, validarea identitatii expeditorilor si publicarea comentariilor presupun multa munca si timp, pentru care ar fi nevoie de o intreaga echipa. Proiectul Google nu se va concretiza asa cum spera oficialii companiei, a declarat John Murrell, pe blogul personal.

Web 2.0. este directia spre care Google se indreapta incepand cu achizitia lui YouTube, anul trecut. Eric Schmidt a depus numeroase eforturi in ultimul an pentru a convinge organizatiile media de sine statatoare ca Google este un partener de incredere, pe termen lung. Insa experimente ca acesta trimit mesaje clare ca gigantul isi construieste de unul singur o audienta rivala, pe care nu se sfieste sa o cultive bazandu-se pe munca altora.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri