Discovery Communications, companie care detine reteaua TV Discovery si postul Animal Planet, a inregistrat o crestere a veniturilor de 11% in al patrulea trimestru al anului fiscal care s-a incheiat in data de 30 iunie, fata de aceeasi perioada a anului precedent, informeaza Worldscreen.com.
Reprezentantii companiei au spus ca veniturile au crescut la 812 milioane de dolari si ca acest lucru se datoreaza cresterii de 10% a veniturilor din publicitate.

Compania a inregistrat, de asemenea, in al patrulea trimestru al anului fiscal o crestere de 4% a veniturilor din difuzare, fata de aceeasi perioada a anului precedent, si o crestere de 62% a veniturilor din activitatile educationale.

Reprezentatii companiei au spus ca, l a nivel international, Discovery Communications a inregistrat, in aceeasi perioada, o crestere a veniturilor de 15%, iar acestea au ajuns la valoarea de 248 milioane de dolari. Veniturile nete din publicitate, la nivel international, au crescut, in al patrulea trimestru al anului fiscal, cu 23%, fata de aceeasi perioada a anului precedent, datorita cresterii vizionarii programelor in Europa si America Latina, iar veniturile nete din distributie, la nivel international, au crescut cu 10%.

Discovery Communications este o companie internationala de media care a fost infiintata in 1985 prin lansarea Discovery Channel. Aceasta include, printre altele, posturile Discovery, Discovery Health Channel, Discovery Kids si Animal Planet.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri