Publicatiile online de sport se reinventeaza intr-un ritm accelerat, pentru a oferi utilizatorilor aplicatii rapide, design intuitiv, elemente de web 2.0. si continut video, iar publicitarilor, mai mult spatiu pentru reclame. Toate acestea intr-un decor concurential, in zona celui mai citit segment de presa din Romania.
ProSport.ro s-a relansat ieri, intr-o versiune grafica mai degajata, dar cu mai multa informatie la prima mana. Noul site ofera un acces mai rapid la continut, iar functiile multimedia sunt mult mai usor de accesat.

Editia online a ziarului sportiv editat de Ringier se afla pe locul doi in clasamentul realizat de Trafic.ro la categoría Stiri/Massmedia si se regaseste in primele trei site-uri in clasamentul general. Media anului 2007 este de 26.756.141 de afisari/luna si 2.144.357 de vizitatori/luna.

Relansarea prosport.ro isi propune tocmai animarea acestor cifre. "Urmarim, evident, sa crestem numarul de vizitatori si accesari ale www.prosport.ro, oferind un site cu un design modern, structura intuitiva, mai usor de navigat”, ne-a declarat Georgeta Coman, Marketing Director al B&S Newspaper Division, din cadrul Ringier Romania. Noul prosport.ro mizeaza pe articole mai usor de citit si stiri de ultima ora ce tin utilizatorul informat, prin bloguri profesioniste si sondaje ce aduc in prim plan opiniile cititorilor.

Publicul ProSport este format preponderent din barbati, cu varste intre 14 si 44 de ani, studii medii si superioare, care traiesc in orase cu peste 200.000 de locuitori. Pentru acesti utilizatori, prosport.ro aduce un design adaptat web 2.0., realizat in urma studierii comportamentului consumatorilor, cu accent pe RSS si blogging.

La conceperea noului site au participat 648 Group, pe partea de consultanta si design, si RUN Data Systems, pe partea de dezvoltare web. Partea de administrare este si va fi facuta de departamentul web al ProSport, a declarat Georgeta Coman.

Un alt site de sport care s-a relansat de curand este liderul GSP.ro, varianta online a cotidianului Gazeta Sporturilor. Relansarea Gazetei online a avut loc la inceputul lunii aprilie, in cadrul unui proiect de peste 10.000 de euro. De atunci, gsp.ro s-a aflat intr-o evolutie constanta, inmultindu-si numarul de utilizatori.

“Cel mai important este faptul ca daca pana in aprilie varful de trafic zilnic nu putea trece de 95.000 de vizitatori deoarce siteul se prabusea, acum avem constant peste 105.000 de vizitatori si incarcarea gsp.ro nu mai este o problema pentru useri. Exista si o crestere de circa 20% a numarului de vizualizari”, a declarat Augustin Roman, director executiv al companiei Unlimited Sport Media, care administreaza publicatia online.

Printre proiectele Unlimited Sport Media se numara www.mysport.ro, precum si www.echipafantastica.ro, care este primul joc tip manager online din .ro. "Noi am relansat si GSP.RO in versiune beta, cu mai multe plusuri fata de vechea versiune, dar care inca nu este ceea ce vrem", a adaugat Roman.

Pana la sfarsitul anului, Unlimited Sport Media isi propune sa schimbe toate site-urile, atat ca design, cat si ca platforma tehnica. Mai mult, compania urmeaza sa isi comande propriile servere si se afla in discutii avansate de hosting cu o companie puternica din Romania, ne-a precizat Augustin Roman.

Deocamdata, gsp.ro contine un procent destul de redus de aplicatii web 2.0., domeniu mult mai exploatat la www.mysport.ro.

Tot in luna aprilie se lansa si sport.ro, un proiect care apartine Pro TV S.A. si a fost creat de Media Pro Interactiv. In prezent, site-ul are aproximativ 400.000 de vizitatori unici, trecand deja de 100.000 de vizitatori pe zi si 20.000 de unici/ora (record in piata).

Sport.ro se adreseaza utilizatorului de Internet pasionat de sport, care cauta sa gaseasca informatii in timp real si evenimente in exclusivitate. “De exemplu meciul Steaua – Zaglebie a putut fi urmarit in Internetul romanesc doar pe www.sport.ro, iar interviurile de dupa meci si conferintele de presa care nu au fost si pe TV. O exclusivitate rara: o productie de televiziune, transmisa numai online”, ne-a declarat Robert Berza, Internet Business Unit manager Pro TV S.A.

Elementul pe care mizeaza sport.ro, in competitie cu celelalte publicatii online de sport, este continutul video. “Informatii are toata lumea. Insa atat continut video, nimeni. Plus transmisii live (cateva pe saptamana) si exclusivitatea pe Romania a transmisiunilor UEFA Champions League, competitia cu cel mai bun fotbal si de departe cea mai apreciata si urmarita pe plan mondial”, a declarat Berza.

Lansat in urma cu patru luni, sport.ro ocupa in prezent locul sase la numarul de utilizatori, conform Trafic.ro. Managerul Pro TV refuza sa faca estimari financiare mai devreme de 12 luni de la lansarea site-ului, insa accentueaza faptul ca www.sport.ro a crescut atat de mult, incat poate ajuta ratingul televiziunii sport.ro.

Referitor la utilizatori, sport.ro urmareste ca fiecare user sa stea cat mai mult pe site si sa interactioneze cat mai mult, cu miza pe transisiunile live in exclusivitate. "Daca Steaua si / sau Dinamo se califica in grupele UEFA Champions League si in Ghencea vor sosi Barcelona sau Manchester United, o mare parte din interactivitatea vizitatorilor va fi asigurata de la sine. Restul, e adevarat, ramane in grija noastra", a declarat Robert Berza.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri