Farmaciile Remedio investesc trei milioane de euro in rebranding

Reteaua de farmacii Remedio, parte a grupului Montero, va investi trei milioane de euro pentru schimbarea imaginii celor 58 de unitati detinute la nivel national, proces care va fi finalizat pana in 2009.

Pana la sfarsitul anului, procesul de rebranding va fi finalizat in cele 21 de farmacii din Bucuresti, urmand ca pana in 2009 toate unitatile sa functioneze conform acelorasi standarde.

"Schimbarea imaginii este un element care tine in primul rand de maturitatea la care am ajuns, dar si de strategia de piata pe care o vom adopta in perioada urmatoare. Remedio este o afacere de familie care s-a dezvoltat semnificativ promovand valorile traditionale ale familiei si punand un accent deosebit pe partea de preventie si tratamente naturiste", a declarat directorul general al Remedio, Amalia Georgescu.

Pe termen mediu si lung, Remedio isi propune un ritm accelerat de extindere a retelei de farmacii pana in 2009, planul de dezvoltare vizand un numar de aproximativ 300 de unitati. Targetul pentru acest an vizeaza deschiderea a 75 de unitati.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri