“Pe viitor, vom dezvolta partea de distributie de materiale tiparite si pe cea de panotaj indoor. Tintim toate orasele cu peste 250.000 de locuitori. Va fi o investitie de peste 200.000 de euro, pe care speram ca o vom finaliza pana la sfarsitul lui 2008”, ne-a declarat Stefan Livadariu, general manager al Spin Media.
Livadariu estimeaza piata de publicitate indoor din Romania la 200-300.000 de euro cu o crestere de pana la 700.000 de euro in 2008. Marja de profit a acestui tip de business este de peste 30%, insa Spin Media intentioneaza ca in urmatorii doi ani sa reinvesteasca absolut toate incasarile, pentru a construi o afacere pe termen lung.
Pana la sfarsitul anului, Spin Media va monta in Brasov 600 de panouri in lifturi, mentinandu-si astfel pozitia de cel mai important jucator pe piata locala de indoor. In Bucuresti, firma intentioneaza sa dezvolte reteaua de panotaj indoor, atat in lifturi cat si in spatiile comerciale si in cladirile de birouri.
Pachetele de servicii oferite de Spin Media includ închirierea locatiilor disponibile, planificarea campaniei, decorarea locatiilor, schimbare lunarã a afiselor, întretinerea ramelor, monitorizarea campaniilor cu fotografii individuale, inlocuire afise deteriorate. Tiparirea afiselor este inclusa in pret si nu se plateste separat pentru acest serviciu.
Spin Media a intrat pe piata de indoor in anul 2003, prin reteaua de stative pentru distributie a materialelor publicitare tiparite. Locatiile dispun si de panouri publicitare de 23 x 100 cm. Reteaua cuprinde in acest moment peste 300 locatii in Bucuresti, Brasov si Valea Prahovei care sunt amplasate in centre de afaceri, restaurante, hoteluri, centre culturale, banci, centre de infrumusetare, clinici medicale.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: