Agentia a dezvoltat campania ôApetisamba ľ Carnavalul gusturilorö pentru American Restaurant System
Imager a realizat pentru Pizza Hut o noua campanie de produs. ôApetisamba ľ Carnavalul gusturilorö este conceptul sub care Pizza Hut lanseaza un nou meniu. Conceptul de comunicare este declinat atat pe media clasica: print, POSM cat si pe canale de ôultima generatieö: internet, jocuri, direct mailing. Dupa cum spun reprezentantii agentiei Imager, campania va fi condimentata si cu actiuni BTL care vor aduce si mai aproape de oameni ôCarnavalul gusturilorö

ôApetisamba este o noua provocare a gusturilor clientilor nostri , dar si a creativitatii celor ce ne ajuta in fiecare campanie. Clientii au o experienta culinara multipla, prin diversitatea gusturilor si culorilor ingredientelor dintr-un singur meniu. Iar o deviere de la metodele de mediatizare folosite anterior, catre forme mai inedite, dar mai interesante si memorabile, speram noi, poate fi o provocare necesara ambelor parti ô, spune Carmen Lupulet, Director de Marketing la American Restaurant System.

Aceasta este cea de-a cincea campanie realizata de Imager pentru Pizza Hut in ultimele 6 luni agentia a mai lucrat de asemenea pentru campanile ôPizza Hut 10 aniö; ôVin Sarbatorile. Vino si gusta-le!ö; ôVremea cadourilor se intinde pana in martieö si ôPizza Verdeö. Campaniile au fost ôcondimentateö de la imager de Laura Popeanga si Cristina Dandu ľ Copywriteri, Bogdan Nestor ľ Graphic Designer, Marius Davidoni ľ Senior Art Director si Traian Panghe ľ Creative Director.

Am lasat intentionat la sfarsit meniul. Daca nu ati avut astazi pauza de masa, va recomandam sa va opriti aici. Noul meniu este compus din doua feluri de mancare: sase feliute de paine crocanta Los Friganelos, cu aroma de usturoi, mozzarella si un ingredient diferit - masline, ardei, ciuperci, peperoni, sunca si carne de vita - si penne tricolore Hasta La Pasta, cu doua sosuri la alegere.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri