Mediaedge:cia Romania a fost desemnata agentia responsabila cu dezvoltarea strategiei de comunicare si implementare media a contului Baneasa Shopping City in urma unei licitatii, desfasurata in mai multe etape.
Mediaedge:cia va oferi clientului Baneasa Shopping City un set complet de servicii media de analiza a profilului consumatorului si a eficientei investitiei, strategii de comunicare, cumparare, planificare si implementare media, servicii de interactiune tip digitala, directa si cautare, precum si servicii de cercetare si consultanta in proiecte de sponsorizare.

Campania media va demara in primavara anului viitor odata cu evenimentul de lansare oficiala a „celui mai asteptat mall din Romania”, Baneasa Shopping City. Obiectivul campaniei este de a construi notorietatea proiectului Baneasa Shopping City care sa devina astfel cel mai important punct de atractie pentru toti bucurestenii si nu numai.

„Contul Baneasa Shopping City este o oportunitate pentru noi pentru ca vom promova cel mai asteptat mall din Romania” a declarat Bogdan Prajisteanu Managing Director al Mediaedge:cia. „Ne propunem, prin strategia media la care am inceput deja sa lucram, ca in primavara anului viitor toti romanii sa paseasca pragul Baneasa Shopping City, un oras al modei, al gastronomiei si al distractiei” a adaugat Bogdan Prajisteanu.

Baneasa Shopping City reprezinta o constructie de aproximativ 85,000 mp. suprafata inchiriabila care va gazdui peste 220 de magazine la cele mai inalte standarde europene. Baneasa Shopping City este parte integranta a Zonei Comerciale Baneasa intins pe o suprafata de 450,000 mp care cuprinde: IKEA, retailerul numarul 1 in mobila din lume, CARREFOUR, unul dintre cele mai mari din Romania, impreuna cu galeria de shopping FEERIA, METRO, cel mai important magazin “cash & carry” din Romania, BRICOSTORE, cel mai renumit magazin Do-It-Yourself din tara, MOBEXPERT, retailerul si producatorul numarul 1 in materie de mobila si MOTOR CITY, showroom auto dedicat vanzarii celor mai faimoase branduri de masini care se va deschide in 2008.

„Am ales Mediaedge:cia (MEC), parte a grupului WPP, pentru ca este una dintre cele mai mari si mai apreciate companii specializate in comunicare si implementare media” a declarat Ali Ergun Ergen Administrator si Retail Development Manager al Baneasa Developments.”Sunt convins ca vom face o echipa buna, unita de un scop comun, acela de a face cunoscut publicului roman centrul comercial Baneasa Shopping City “ a adaugat Ali Ergun Ergen.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri