La mai putin de un an de la infiintare, compania de marketing interactiv iLeo si-a completat serviciile specializate prin infiintarea unei divizii de media. iLeo Buzz va fi specializata pe media digitala si modalitati neconventionale de comunicare on line si va avea ca servicii: crearea si implementarea de strategii media, negocierea, cumpararea si intermedierea spatiilor media, servicii optimizare si post cumparare, dar si servicii de creatie pe media on-line.

Divizia de media a a aparut ca o necesitate de a sublinia importanta acestui tip de comunicare pe piata autohtona:” iLeo Buzz vine sa asigure implicarea 100% a mesajului in comunicarea online si digitala, vorbind nu doar despre optimizarea costurilor, ci mai ales despre inovatie in media. Despre capacitatea de a gasi locuri noi de interactiune cu oamenii, despre relevanta si informalitate, despre implicare si dialog. iLeo Buzz abordeaza diferit comunicarea online si duce promovarea media la nivel de “word of mouth” si viralitate, la implicare si feedback. Pozitionarea nostra coincide cu asumarea rolului de specialisti in promovarea pe medii digitale”, a declarat Mugur Patrascu, Managing Partner iLeo.

Condusa de Cosmin Nastasa din pozitia de Media Director, echipa iLeo Buzz este formata din 3 oameni si desfasoara in prezent proiecte pe branduri precum Danone, Puma Fragrances sau Autoitalia.

“Prin infiintarea iLeo Buzz, compania de marketing interactiv iLeo a devenit o agentie interactiva full service, capabila sa acopere profesionist si integrat intreg spectrul de comunicare de brand pe interactive. Echipa noastra de specialisti in strategie, creatie, productie si media interactiva se ocupa de abordarea integrata a procesului de comunicare specific unui mediu: incepand cu procesul de creatie si productie pana la livrarea mesajului in cea mai potrivita configuratie pe cel mai dinamic dintre medii – online”, a explicat Cosmin Nastasa.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri