Investitiile in publicitatea online din Marea Britanie au ajuns la valoarea de 2,66 miliarde de dolari in primul semestru al lui 2007, fata de cele 1,83 miliarde de dolari inregistrate in perioada similara a anului trecut, arata un studiu condus de PricewaterhouseCoopers si World Advertising Research Center si consultat de eMarketer.
Asociatia IAB UK estimeaza ca publicitatea online va ajunge la 5,5 miliarde de dolari, pana la sfarsitul lui 2007. “Aceste cifre arata ca publicitatea si marketingul online, la fel ca si audienta pe Internet, au ajuns la maturitate in Marea Britanie”, a declarat Karin von Abrams, analist la eMarketer. Folosirea zilnica a Web-ului a crescut cu 158% in ultimii patru ani, iar masuratorile pentru campaniile online devin tot mai sofisticate, astfel ca publicitarii au tot mai putine ezitari atunci cand vine vorba de investitii pe Internet.

“Economia Marii Britanii a evoluat optimist in general, in 2007. Chiar si asa, cresterea publicitatii online este remarcabila, pe fondul rezultatelor robuste din ultimii ani. Daca sezonul de cumparaturi din preajma sarbatorilor va impinge veniturile totale pana la 2,75 miliarde de lire sterline, atunci ne putem astepta la 2008 ca la un an fenomenal”, a adaugat von Abrams.

Piata de publicitate din Marea Britanie a crescut cu 3,1% in prima jumatate a lui 2007, pana la valoarea de 18,2 miliarde de dolari. Fara mediul online, veniturile in publicitate ar fi scazut cu 1,9%, echivalentul a 294 de milioane de dolari.

Publicitatea online reprezinta aproximativ 14,7% din totalul investitiilor in publicitatea din Marea Britanie, potrivit IAB UK.

“Noua din zece internauti britanici folosesc in prezent conexiunea de tip broadband si aproape 40% utilizeaza wireless”, a declarat Guy Philipson, CEO al IAB UK. “De asemenea, femeile si persoanele in varsta de peste 50 de ani petrec tot mai mult timp online, ceea ce transforma Internetul intr-un mediu tot mai atractiv pentru publicitari”.

Mica publicitate pe Internet creste cu aproximativ 72% anual si reprezinta 20,8% din totalul investitiilor in publicitatea online. Valoarea publicitatii prin bannere a crescut cu 33%, pana la 574 de milioane de dolari, echivalentul unei cote de 21,5% din total. Iar publicitatea din cautarile online a crescut cu 44%, pana la 1,52 miliarde de dolari, luand partea leului din totalul advertisingului online: 57,1%.

Estimarile realizate de eMarketer pentru piata de publicitate din Marea Britanie sunt asemanatoare cu cele ale IAB, respectiv 5,28 miliarde de dolari pentru anul 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri