“Economia Marii Britanii a evoluat optimist in general, in 2007. Chiar si asa, cresterea publicitatii online este remarcabila, pe fondul rezultatelor robuste din ultimii ani. Daca sezonul de cumparaturi din preajma sarbatorilor va impinge veniturile totale pana la 2,75 miliarde de lire sterline, atunci ne putem astepta la 2008 ca la un an fenomenal”, a adaugat von Abrams.
Piata de publicitate din Marea Britanie a crescut cu 3,1% in prima jumatate a lui 2007, pana la valoarea de 18,2 miliarde de dolari. Fara mediul online, veniturile in publicitate ar fi scazut cu 1,9%, echivalentul a 294 de milioane de dolari.
Publicitatea online reprezinta aproximativ 14,7% din totalul investitiilor in publicitatea din Marea Britanie, potrivit IAB UK.
“Noua din zece internauti britanici folosesc in prezent conexiunea de tip broadband si aproape 40% utilizeaza wireless”, a declarat Guy Philipson, CEO al IAB UK. “De asemenea, femeile si persoanele in varsta de peste 50 de ani petrec tot mai mult timp online, ceea ce transforma Internetul intr-un mediu tot mai atractiv pentru publicitari”.
Mica publicitate pe Internet creste cu aproximativ 72% anual si reprezinta 20,8% din totalul investitiilor in publicitatea online. Valoarea publicitatii prin bannere a crescut cu 33%, pana la 574 de milioane de dolari, echivalentul unei cote de 21,5% din total. Iar publicitatea din cautarile online a crescut cu 44%, pana la 1,52 miliarde de dolari, luand partea leului din totalul advertisingului online: 57,1%.
Estimarile realizate de eMarketer pentru piata de publicitate din Marea Britanie sunt asemanatoare cu cele ale IAB, respectiv 5,28 miliarde de dolari pentru anul 2007.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: