THE PRACTICE este agentia de PR a legendarului brand de motociclete HARLEY-DAVIDSON, prezent in Romania incepand cu luna septembrie, prin dealer-ul oficial HARLEY-DAVIDSON BUCURESTI. Selectia agentiei a avut loc in urma unei licitatii, iar criteriul de departajare a fost abordarea strategica. Agentia va oferi servicii de consultanta, de relationare cu formatorii de opinie (mass-media si alti lideri de opinie), de organizare de evenimente si alte servicii conexe activitatii de PR.
„Notorietatea HARLEY-DAVIDSON este extraordinara - celebrul logo Harley „bar and shield”, de exemplu, este unul dintre primele doua cele mai raspandite tatuaje din lume... De aceea se spune despre acest brand ca nu ar mai avea nevoie de prezentare, ca ar comunica de la sine. Noi credem insa ca tocmai un brand ca HARLEY-DAVIDSON, cu o poveste fascinanta si o istorie de peste 100 de ani, merita sa fie comunicat prin instrumente de PR”, declara Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE.

„HARLEY-DAVIDSON este un brand care produce emotii puternice atat celor care au deja o motocicleta sau care viseaza sa isi cumpere una, cat si oamenilor care nu au aparent nimic in comun cu acest domeniu. Nu este nevoie sa fii pasionat de motoare ca sa intorci capul dupa un model Harley care trece pe langa tine si sa te visezi pe o sosea libera, cu apusul in spate. HARLEY-DAVIDSON reuseste sa trezeasca instinctual dorinta de libertate in oricine si tocmai de aceea exista un numar mare de persoane care sunt atente la mesajele noastre. THE PRACTICE ne va ajuta sa transmitem aceste mesaje intr-un mod cat mai creativ si mai potrivit cu spiritul brand-ului”, a adaugat Bogdan Bucurescu, General Manager HARLEY-DAVIDSON BUCURESTI.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri