In cadrul campaniei de promovare a proiectului ôPepsi si Gazeta Sporturilor iti aduc vedetele in liceuö, Graffiti BBDO lanseaza doua noi executii. Sub sloganul ôScore for moreö, parafraza a celebrului deja ôDare for Moreö, conceptele ôZidulö si ôPortarulö aduc o nota proaspata si plina de umor.

ôJucatorii din echipa liceului profita de ocazia unica de a intalni in carne si oase mari staruri ale fotbalului romanesc si de aceea vin pe teren pregatiti: cu aparate de fotografiat, pe care nu se sfiesc sa le foloseasca chiar in timpul partideiö, povesteste pe scurt ideea creativa, Mihai Gongu, copywriter la Graffiti BBDO. Noile executii au aparut ca machete de presa in Gazeta Sporturilor precum si ca postere in liceele in care se desfasoara proiectul.

Programul äPepsi si Gazeta Sporturilor iti aduc vedetele in liceuö consta intr-o serie de evenimente speciale organizate in liceele din tara, prin intermediul carora tinerii au ocazia sa ii dribleze pe unii dintre cei mai mari fosti si actuali jucatori de fotbal de la noi. Programul se desfasoara pe parcursul a opt luni de zile, in 16 editii (2 evenimente pe luna). Pana in prezent au avut loc sase editii, trei in Bucuresti si trei in tara (Ploiesti, Timisoara si Pitesti).

La realizarea campaniei ôScore for Moreö au contribuit Catalin Lascu, Franchise & Marketing Manager PepsiCo International pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova si echipa Graffiti BBDO formata din Adrian Preda - Director Creatie, Mihai Gongu - Copywriter, Cosmin Simionescu - Art Director, Dan Enache ľ Senior Account Manager, Florin Dulgheru ľ Account Manager.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Comunicate de pres─â

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri