Grupul de publicitate Omnicom, care este prezent si in Romania, a inregistrat o crestere a profitului net de 14,2% in cel de-al treilea trimestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, iar valoarea acestuia a ajuns la 202 milioane de dolari, informeaza Prnewswire.com.

Veniturile Omnicom au crescut cu 11,8% in al treilea trimestru al anului 2007, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, iar acestea au depasit 3 miliarde de dolari.

In primele noua luni ale acestui an, profitul net al grupului de publicitate a crescut cu 12,8%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, si a ajuns la 661,9 milioane de dolari. Veniturile grupului au crescut in primele noua luni ale acestui an cu 11,1%, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006, si au depasit 9 miliarde de dolari.

Omnicom este unul dintre cele mai mari grupuri de publicitate din lume si cuprinde, printre altele, retelele BBDO, DDB si TBWA. Omnicom este prezent si in Romania prin agentiile Graffiti BBDO, TBWA\Merlin si DDB Bucharest.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Liana Mihai: TV-ul ramane media cu cele mai mari bugete de promovare
Setari Cookie-uri