Campania de print realizata de Graffiti BBDO pentru revista Dosarele Istoriei este finalista la New York Festivals 2005 Print Advertising Awards.
In cadrul acestei sectiuni au fost inscrise 4300 campanii de print si outdoor din 62 de tari, care au fost jurizate online de 80 de directori de creatie din principalele centre de advertising din lume. Procentul de 20 % de lucrari selectate reprezinta excelenta in design-ul publicitar international.

Lucrarile Graffiti BBDO intra acum in competitie pentru medaliile de aur, argint si bronz, rezultatul final urmand sa fie anuntat in luna iunie.

Conceptul creativ al campaniei Dosarele Istoriei evidentiaza specificul revistei: momente esentiale ale istoriei secolului XX, cu accent pe personajele-cheie. Campania de print a inclus trei executii, cu personaje istorice celebre, stilizate Hitler, Lenin si Mao. Acestea au facut parte dintr-o campanie mai ampla, care a inclus si un spot radio si un spot TV.

Creatia agentiei Graffiti BBDO este recunoscuta in acest an pentru a patra oara la New York Festivals. In anul 2001, calendarul aniversar Graffiti BBDO a intrat pe lista scurta a festivalului, in 2002 printul Mainile (Dakino) a obtinut medalia de bronz, iar anul trecut, macheta Positive (Guinness) a castigat medalia de argint. La aceasta editie, directorul de creatie al agentiei, Adrian Preda, face parte din juriu.

La realizarea campaniei Dosarele Istoriei au contribuit Mircea Suciu reprezentantul revistei Dosarele Istoriei, echipa Graffiti BBDO formata din Adrian Preda - Director Creatie, Mihai Gongu - Copywriter, Cristina Panaitescu Art Director, Monica Garbur - A/V Producer si agentia Media Direction - Cristian Mucichescu, Media Manager.

New York Festivals este una din cele mai importante competitii de profil din lume, care premiaza, de aproape 50 de ani, excelenta in publicitatea internationala.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri