Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
Brands&Bears continua comunicarea pentru marca Winchester de la JTI printr-o noua campanie de imagine, care continua dezvoltarea conceptului De placere. Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai iunie si contine outdoor si POSM.

Potrivit agentiei, campania invita la relaxare si urmareste cresterea notorietatii marcii Winchester precum si deschiderea unui nou dialog cu consumatorii dornici sa savureze o tigareta ... de placere.

Din iunie, toata lumea pleaca in vacanta! La munte sau la mare... Fara cheltuieli de drum, cazare sau masa Reprezentantii agentiei justifica si mesajul campaniei outdoor. Indiferent ca vei alege s-o petreci la munte in mijlocul naturii sau la mare, privind asfintitul in fata unui foc de tabara, Winchester iti va fi alaturi, asa cum obisnuieste de peste 12 ani.

Dupa cum sustin reprezentantii Brands & Bears, campania din acest an in care Winchester te invita la relaxare este, o continuare fireasca a campaniei De placere din 2004, unde accentul era pus pe micile placeri din viata de zi-cu-zi.

Pentru campanie au lucrat cu placere dar fara relaxare Diana Tataru, Brand Manager Winchester si Crenguta Dumitras, Assistant Brand Manager, impreuna cu Theodor Sandu Creative Director, Dan Bondrea Copywriter, Sonia Vlad Account Executive si Emanuel Grigorcea Client Service Director.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri