Potrivit agentiei, campania invita la relaxare si urmareste cresterea notorietatii marcii Winchester precum si deschiderea unui nou dialog cu consumatorii dornici sa savureze o tigareta ... de placere.
Din iunie, toata lumea pleaca in vacanta! La munte sau la mare... Fara cheltuieli de drum, cazare sau masa Reprezentantii agentiei justifica si mesajul campaniei outdoor. Indiferent ca vei alege s-o petreci la munte in mijlocul naturii sau la mare, privind asfintitul in fata unui foc de tabara, Winchester iti va fi alaturi, asa cum obisnuieste de peste 12 ani.
Dupa cum sustin reprezentantii Brands & Bears, campania din acest an in care Winchester te invita la relaxare este, o continuare fireasca a campaniei De placere din 2004, unde accentul era pus pe micile placeri din viata de zi-cu-zi.
Pentru campanie au lucrat cu placere dar fara relaxare Diana Tataru, Brand Manager Winchester si Crenguta Dumitras, Assistant Brand Manager, impreuna cu Theodor Sandu Creative Director, Dan Bondrea Copywriter, Sonia Vlad Account Executive si Emanuel Grigorcea Client Service Director.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: