Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
Brands&Bears continua comunicarea pentru marca Winchester de la JTI printr-o noua campanie de imagine, care continua dezvoltarea conceptului ôDe placereö. Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai iunie si contine outdoor si POSM.

Potrivit agentiei, campania invita la relaxare si urmareste cresterea notorietatii marcii Winchester precum si deschiderea unui nou dialog cu consumatorii dornici sa savureze o tigareta ... ôde placereö.

ôDin iunie, toata lumea pleaca in vacanta! La munte sau la mare... Fara cheltuieli de drum, cazare sau masaö Reprezentantii agentiei justifica si mesajul campaniei outdoor. ôIndiferent ca vei alege s-o petreci la munte in mijlocul naturii sau la mare, privind asfintitul in fata unui foc de tabara, Winchester iti va fi alaturi, asa cum obisnuieste de peste 12 ani.ö

Dupa cum sustin reprezentantii Brands & Bears, campania din acest an in care Winchester ôte invita la relaxareö este, o continuare fireasca a campaniei ôDe placereö din 2004, unde accentul era pus pe micile placeri din viata de zi-cu-zi.

Pentru campanie au lucrat ôcu placereö dar ôfara relaxareö Diana Tataru, Brand Manager Winchester si Crenguta Dumitras, Assistant Brand Manager, impreuna cu Theodor Sandu ľ Creative Director, Dan Bondrea ľ Copywriter, Sonia Vlad ľ Account Executive si Emanuel Grigorcea ľ Client Service Director.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Comunicate de pres─â

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri