Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
Brands&Bears continua comunicarea pentru marca Winchester de la JTI printr-o noua campanie de imagine, care continua dezvoltarea conceptului ôDe placereö. Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai iunie si contine outdoor si POSM.

Potrivit agentiei, campania invita la relaxare si urmareste cresterea notorietatii marcii Winchester precum si deschiderea unui nou dialog cu consumatorii dornici sa savureze o tigareta ... ôde placereö.

ôDin iunie, toata lumea pleaca in vacanta! La munte sau la mare... Fara cheltuieli de drum, cazare sau masaö Reprezentantii agentiei justifica si mesajul campaniei outdoor. ôIndiferent ca vei alege s-o petreci la munte in mijlocul naturii sau la mare, privind asfintitul in fata unui foc de tabara, Winchester iti va fi alaturi, asa cum obisnuieste de peste 12 ani.ö

Dupa cum sustin reprezentantii Brands & Bears, campania din acest an in care Winchester ôte invita la relaxareö este, o continuare fireasca a campaniei ôDe placereö din 2004, unde accentul era pus pe micile placeri din viata de zi-cu-zi.

Pentru campanie au lucrat ôcu placereö dar ôfara relaxareö Diana Tataru, Brand Manager Winchester si Crenguta Dumitras, Assistant Brand Manager, impreuna cu Theodor Sandu ľ Creative Director, Dan Bondrea ľ Copywriter, Sonia Vlad ľ Account Executive si Emanuel Grigorcea ľ Client Service Director.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri