Babel Communications a propus un nou instrument de comunicare destinat apropierii membrilor platformei sale media, MisiuneaCasa.ro, de companiile cu renume din domeniul constructiilor, au anuntat oficialii companiei.
Saptamana trecuta a avut loc a doua intalnire a forumistilor MisiuneaCasa.ro, laCraiova, prima intalnire de acest gen datand din mai, in cadrul desfasurarii ExpoConstruct din Bucuresti. Astfel, cele mai puternice companii din domeniul constructiilor au avut ocazia sa ii cunoasca direct pe pasionatii din domeniul amenajarilor interioare si exterioare, prezentandu-le produse noi si solutii de amenajari.


“Dupa prima intalnire organizata la Bucuresti, am observat cat de util poate fi acest instrument atat pentru specialisti, cat si pentru companiile din constructii”, a declarat Calin Diaconu, director al Babel Communications. In opinia sefului Babel, aceste intalniri prezinta atat avantajele, cat si dezavantajele pe care le pot ridica anumite materiale de constructii. Forumistii se familiarizeaza cu produsele noi, iar companiile colecteaza feedback specializat legat de utilizarea corecta a materialelor.

“Din acest motiv, intentionam sa perpetuam acest model de comunicare, organizand intalniri cu o anumita periodicitate in marile orase ale tarii”, a continuat Calin Diaconu. La aceasta editie din Craiova, cel mai important partener a fost Henkel, secondat de Akzo Nobel si Kontirom by Arcelor Mittal.

Proiectul Misiunea Casa, in prezent lider pe segmentul canalelor de informare multi-channel pentru domeniul amenajarilor, a luat fiinta in 2003, dezvoltandu-se intr-o platforma media care cuprinde o emisiune tv, o revista, un show la radio, o televiziune online si un portal de internet specializat in constructii si amenajari interioare. Comunitatea online insumeaza 18.000 de utilizatori inregistrati si aproximativ 200.000 de afisari pe saptamana.

Infiintata in 1998, Babel Communications este prima agentie de publicitate din Romania specializata in domeniul constructiilor. Nume ca Henkel Romania, Policolor, Praktiker, Bosch sunt clienti activi ai agentiei Babel. Proiectele gestionate de Babel se extind si in alte sectoare, pentru clienti ca Acer, Alexandrion Group, Silca Oil, Scop Computers.

Exceptand domeniul publicitatii, Babel s-a implicat si pe turism, prin Babel Tours, in constructii prin Babel Construct si in mass-media prin Misiunea Casa. Pe plan extern, Babel Communications a demarat un proiect de regionalizare a activitatii, inaugurand la Sofia, in 2005, sucursala Babel OOD Bulgaria.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri