LVMH, gigantul din industria produselor de lux, a cumparat, contra sumei de 240 de milioane de euro, cotidianul economic francez Les Echos, anunta presa internationala.
Achizitia a trebui sa se finalizeze pana la sfarsitul anului curent, potrivit declaratiilor reprezentantilor LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton).

Vanzarea a trebuit sa contracareze opozitia venita din partea angajatilor publicatiei franceze, care se temeau ca si-ar putea pierde independenta editoriala in cazul in care LVMH ar fi preluat Les Echos.

Oficialii gigantului din industria produselor de lux au declarat ca intelegerea include o serie de masuri legate de independenta editoriala, precum si angajamente privind activitatile din cadrul grupului Les Echos.

Les Echos este un cotidian economic editat de compania Les Echos, detinuta de grupul britanic Pearson, care mai este si proprietarul Financial Times. Compania Les Echos mai detine un site de internet, revista Enjeux si mai multe servicii de informatii.

Cotidianul are un tiraj zilnic de 119.000 de exemplare. In 2006, compania, care numara 500 de angajati, a avut o cifra de afaceri de 126 de milioane de euro si un profit de 10 milioane de euro, Les Echos fiind unul dintre putinele cotidiene franceze care aduc profit.

LVMH, supranumit "federatia brand-urilor de lux", este creatia lui Bernard Arnault, 58 de ani, un om de afaceri francez riguros, a carui avere de peste 21,5 miliarde de dolari (16 miliarde de euro) il plaseaza in top zece al celor mai bogati oameni de pe planeta.

LVMH a aparut in 1987 prin fuziunea dintre Louis Vuitton si Moet Hennessy, restul brand-urilor de lux din portofoliu, precum Christian Dior, Fendi sau TAGHeur fiind achizitionate ulterior.

Grupul francez are aproximativ 60.000 de angajati in cele peste 1.800 de magazine detinute in toata lumea.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri