106 campanii inscrise, un juriu international, cinci premii speciale, cinci premii de argint, patru de aur, o agentie a anului si un comunicator al anului, o sala plina si multa bunadispozitie. Acesta ar fi bilantul Romanian PR Award 2007, a carui gala a avut loc seara trecuta, la Opera Nationala Bucuresti.
“O data pe an, oamenii de PR ies la lumina”. La fel si clientii lor, alaturi de care impart premii si savureaza victoria. Marii castigatori ai serii au fost cei de la Pleon Graffiti, agentie ce a fost desemnata PR Agency of the Year. Cu sase campanii inscrise, toate nominalizate, Pleon a fost considerata cea mai eficienta si “silitoare” dintre colegele sale, pe anul 2007. Clientii alaturi de care au fost concepute cele sase campanii au fost Pepsi, Mountain Dew si Dacia.

“Cred ca acest premiu a fost o recunoastere a muncii noastre din ultima vreme, a faptului ca respectam cele mai inalte standarde si nu facem compromisuri. De asemenea, premiul conteaza foarte foarte mult pentru noi, ca echipa, ne arata ca stim ce facem si facem bine. Crestem si crestem exact in directia care trebuie”, a declarat, pentru Wall-Street, Liliana Serban, PR Director Pleon Graffiti.

Restul premiilor au fost impartite pe doua sectiuni: campanii comerciale si campanii non-comerciale. Potrivit lui Peter Debreceny, presedintele Institute for Public Relations din Statele Unite, jurizarea campaniilor a urmarit sase directii principale: stabilirea oportunitatii campaniei, cercetarea, planul de campanie, implementarea acestuia, evaluarea si creativitatea.

Astfel, la categoria Campanii Comerciale, au fost premiati cu aur cei de la Bergenbier si The Practice, care au dezvoltat impreuna campania “Ziua barbatului”, ce s-a derulat in lunile martie-mai ale acestui an si care s-a bucurat de o buna acoperire mediatica si de o petrecere la care au participat peste 20.000 de bucuresteni. Un alt Golden Award for Excellence au castigat cei de la Cosmote Romania si agentia V+O Communication, pentru campania de comunicare a gradului de acoperire in reteaua Cosmote, care a ajuns anul acesta pana la 97% din suprafata tarii.

Un Silver Award for Excellence au castigat Coca-Cola Romania si McCann PR, pentru lansarea pe piata autohtona a bauturii racoritoare Coca-Cola Zero. Mesajul emotional al campaniei ii indemna pe consumatori sa isi traiasca viata cu zero compromisuri. Un alt premiu de argint a primit Kronospan Sebes, unicul producator de MDF si cel mai mare producator de PAL din Romania, alaturi de agentia Vitrina Advertising, pentru campania “Decide singur”.

Tot la categoria Campanii Comerciale, Petrom si Action Global Communication au primit un premiu special pentru comunicare interna, in timp ce SC Universal Horeca SRL si free lancer-ul Gheorghe Moisescu au fost premiati pentru creativitate, intr-o campanie de promovare a carnatilor de Plescoi.

Campania care a castigat aurul la categoria Campanii Non-comerciale a fost “Parcurile Viitorului”, realizata de Petrom, alaturi de Ogilvy si Excellero. “Pare firesc pentru o companie ca Petrom sa investeasca in mediu, insa ceea ce ii diferentiaza tine de bugetele foarte mari pe care le investesc”, a spus Lidia Solomon, Director de Relatii Publice Vodafone Romania, inainte sa ii inmaneze premiul Monei Nicolici, CSR Communication Manager Petrom.

Un alt Golden Award for Excellence au primit Fundatia Sensiblu si GMP PR, care au organizat V-Days, 16 zile internationale de activism impotriva violentei asupra femeii. Carpatcement Holding si The Practice au castigat un premiu de argint pentru campania “Bucurestiul respira”, care si-a propus sa reconstruiasca ecologic padurea ce inconjoara Capitala. Tot argint a primit si Asociatia pentru Relatii Comunitare, prin programul “Bursa Implicarii Sociale: Actiunile iti apartin”, care a urmarit atragerea de resurse financiare sau umane pentru diferite proiecte comunitare. De asemenea, MOL Romania a fost premiat cu Silver Award for Excellence, pentru programul “Pot ajuta?” de sprijinire a tinerelor talente sportive.

La categoria Campanii Non-comerciale a fost premiat si Avon Cosmetics Romania, care a primit un premiu special pentru adaptarea unei campanii internationale: “1 din 8 femei – Campanie Avon impotriva cancerului la san”. De asemenea, LaborMed Pharma si Asociatia React, alaturi de Tempo PR au primit un premiu special pentru calitate continua, datorita campaniei nationale de donare de sange.

Unul dintre cele mai prestigioase premii ale serii a fost “Comunicatorul Anului 2007”, care se ofera unei personalitati din afara campului profesionist al comunicarii, dar care foloseste tehnici de PR in propria activitate. Comunicatorul Anului 2007 a fost Cristian Mungiu, regizor al filmului “4 luni, 3 saptamani si 2 zile”, care a fost premiat anul acesta cu Palme D’Or la Festivalul de Film de la Cannes. Romanian PR Award 2007 a premiat si studenti sau tineri practicieni, in cadrul Junior PR Award.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri