Aniversarea celui de-al zecelea an de activitate al agentiei de publicitate bucurestene a coincis cu depasirea pragului de un milion de euro cifra de afaceri.
De la infiintarea sa, in noiembrie 1997, aa avut o evolutie constanta, acumuland permanent noi competente si largind treptat paleta de servicii oferite.

Cu zece ani in urma era un mic boutique de creatie si productie publicitara iar din 2004 Speed Promotion devine agentie de publicitate full service independenta, deruland primele campanii importante atat online cat si offline si lucrand deja pentru clienti precum Forever Living Products, Midocar, Next Advertising, Organizatia Salvati Copiii sau International Labour Office.

Noiembrie 2007, aniversarea a 10 ani de la infiintarea Speed Promotion este un eveniment cu o dubla importanta in viata agentiei pentru ca a coincis cu depasirea pragului de 1 milion de euro cifra de afaceri, ceea ce face ca previziunile reprezentantilor agentiei pentru finalul acestui an sa fie de cel putin 1.200.000 euro.

„Cresterea Speed Promotion nu se va opri aici” a declarat Dorin Boerescu, Managing Partner Speed Promotion. „ Datorita cererilor din ce in ce mai complexe pe care le primim de la clientii nostri traditionali si tinand cont de cererile noi pe care le-am primit deja din piata, estimez ca 2008 va fi marcat de o crestere substantiala a membrilor echipei, de proiecte noi si interesante si de o dezvoltare puternica a portofoliului de clienti”

Grupul Speed Promotion este alcatuit in prezent din Speed Promotion – agentie de publicitate full service, Agrafa Print Services –diviza de print digital a agentiei, infiintata in 2004 si Taraba cu Carti – librarie online lansata in primavara lui 2007.

„Succesul repurtat de proiectele pe care le-am lansat pana in prezent – cum ar fi Agrafa Print Services si Taraba cu Carti – ne face sa luam serios in considerare posibilitatea de a continua in aceasta directie si in 2008, prin lansarea unor proiecte noi, care sa intareasca si sa completeze competentele grupului Speed” a adaugat dl. Boerescu.


Estimarile reprezentantilor Speed Promotion pentru finalul anului 2007 sunt de cel putin 1.500.000 de euro cifra de afaceri la nivelul intregului grup de companii, dintre care partea majoritara revine agentiei de publicitate (cel putin 1,2 milioane de euro).

Dintre cei mai importanti clienti Speed Promotion in 2007 putem mentiona: Forever Living Products Romania, Midocar, Next Advertising, Organizatia Salvati Copiii, Case Utilaje Constructii Romania, Agricover S.A, JSI Research & Training Institute, Biro Media Trading, Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii, Energy Holding, ILO –IPEC, Ramboll, Mondo di Pasta, Afin Leasing IFN, ARCHIBUS Solution Centers Romania, Initiative Media.

Speed Promotion este agentie de publicitate full service care ofera servicii de strategie, creatie, media planning & buying, productie, organizare de evenimente, PR, campanii online.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri