Marele cistigator al celei de-a cincea editii a AdOr este agentia Leo Burnett & Target. Nu doar pentru ca a insumat cele mai multe puncte, dar si pentru ca a adunat cele mai multe premii: 11 din cele 24 de categorii ale concursului. Cele mai importante trofee sint cel de Agentia anului si Cea mai buna campanie, ultimul primit pentru Prigat - Energie naturala. Leo Burnett a invins si in batalia pentru Spotul TV al anului (Academia barbatilor - TABU), cel mai bun print, cel mai bun outdoor si cel mai bun spot TV la categoria bauturi nealcoolice (toate cu productii pentru Prigat). Spoturile TV realizate de Leo Burnett pentru Altex au cistigat trofeele la categoriile electrocasnice (Razboiul stelelor) si vinzari (Dezordinea si Semaforul), iar cel pentru Tide, Atlasul, a fost considerat cel mai bun la categoria produse de intretinere casnica.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Setari Cookie-uri