Vodafone se aliaza cu Telefonica pe piata de publicitate mobila

Grupul de telefonie mobila Vodafone si compania italiana de telecomunicatii Telefonica au cumparat actiuni intr-o companie de publicitate in incercarea de a combate amenintarea venita din partea gigantilor din internet Google si Yahoo, informeaza Reuters.

Cei doi operatori au anuntat ca au cumparat actiuni care ii plaseaza in minoritate in cadrul Amobee Media Systems, companie furnizoare de solutii de publicitate mobila.

Amobee, companie cu sediul in San Francisco, care a fost deja inregistrata de Vodafone in Grecia, Cehia si Spania, a fost fondata in mai 2005 si avea ca scop furnizarea de platforme pentru publicitatea mobila, jocuri, continut video si servicii de mesagerie.

Piata de publicitate mobila va ajunge in 2011 la valoarea de 11,35 miliarde de dolari, potrivit compania de analiza Informa.

Oficialii Telefonica au declarat ca au studiat mai multe platforme publicitare pentru industria mobila, insa au decis sa mizeze pe Amobee pentru a oferi jucatorilor din publicitate o propunere convingatoare.

Vodafone, care se confrunta cu o competitie mai apriga si scaderea preturilor pentru serviciile de voce si de date, vede o oportunitate in aceste platforme prin care brandurile tintesc direct clientii.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri