Dupa inregistrarea firmei, formarea unei echipe, gasirea unui sediu si lansarea produsului sau a serviciului, unii antreprenori se intreaba daca e cazul sa inceapa sa comunice profesionist, cu ajutorul unei agentii de PR. Sau daca nu cumva acest aspect ar fi trebuit trecut in capul listei. Care este momentul din care un start-up incepe sa aiba nevoie de servicii profesioniste de PR?
Manualul spune ca o companie are nevoie de comunicare si PR inca din prima secunda de existenta. Adesea insa, functia este preluata in fazele de inceput de catre antreprenori si manageri, care se ocupa aproape instinctiv de comunicarea interna, de cea cu clientii, de relatiile cu partenerii si cu mass-media.

“Multe start-up-uri practica PR-ul inca dinainte sa se inregistreze ca si companii. Pana si faptul ca o companie s-a lansat sau se va lansa in curand trebuie comunicat cel putin presei de profil. Potentialii clienti, parteneri si furnizori trebuie instiintati si ei. Angajatii trebuie implicati si familiarizati cu politica si obiectivele noii companii”, ne-a declarat Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communications si membru in board-ul Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA).

Cititi mai multe in suplimentul Start-Up Wall-Street din aceasta saptamana.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri