Dupa inregistrarea firmei, formarea unei echipe, gasirea unui sediu si lansarea produsului sau a serviciului, unii antreprenori se intreaba daca e cazul sa inceapa sa comunice profesionist, cu ajutorul unei agentii de PR. Sau daca nu cumva acest aspect ar fi trebuit trecut in capul listei. Care este momentul din care un start-up incepe sa aiba nevoie de servicii profesioniste de PR?

Manualul spune ca o companie are nevoie de comunicare si PR inca din prima secunda de existenta. Adesea insa, functia este preluata in fazele de inceput de catre antreprenori si manageri, care se ocupa aproape instinctiv de comunicarea interna, de cea cu clientii, de relatiile cu partenerii si cu mass-media.

“Multe start-up-uri practica PR-ul inca dinainte sa se inregistreze ca si companii. Pana si faptul ca o companie s-a lansat sau se va lansa in curand trebuie comunicat cel putin presei de profil. Potentialii clienti, parteneri si furnizori trebuie instiintati si ei. Angajatii trebuie implicati si familiarizati cu politica si obiectivele noii companii”, ne-a declarat Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communications si membru in board-ul Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA).

Cititi mai multe in suplimentul Start-Up Wall-Street din aceasta saptamana.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Cum a ajuns UiPath cel mai mare startup de inteligenta artificiala