Cheltuielile de publicitate pentru campania electorala din SUA, cu difuzare in media si in serviciile de marketing, in 2008, vor ajunge la suma de 4,5 miliarde de dolari, arata studiul Political Media Buying 2008: Preliminary Forecast Analysis, realizat de PQ Media, citat de Mediabuyerplanner.com.

Potrivit studiului, cheltuielile pentru publicitatea in media si in serviciile de marketing a campaniilor din anul electoral 2008 vor creste cu 43,3% mai mult fata de 2006, scrie NewsIn.

Cheltuielile pentru difuzarea campaniilor politice la televiziune, radio, ziare si reviste, precum si pe internet vor ajunge la 3,03 miliarde de dolari, acoperind 67,2% din totalul sumelor alocate.

Totodata, cheltuielile in serviciile de marketing politic care includ, printre altele, relatii publice si direct mail vor ajunge la suma de 1,48 de miliarde de dolari.

Political Media Buying 2008: Preliminary Forecast este un studiu realizat de PQ Media, una dintre cele mai mari companii de cercetare media din lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri