Axel Springer vinde participatia de 12% pe care o detine la ProSiebenSat.1

Grupul media Axel Springer, care editeaza cel mai vandut tabloid european, "Bild", a anuntat ca va vinde participatia de 12% pe care o detine la ProSiebenSat.1 Media, informeaza luni editia online a publicatiei "Les Echos".

Tranzactia se ridica la suma de 509 milioane de euro si urmeaza sa fie aprobata si de autoritatile germane antitrust.

Fondurile de investitii Kolhberg Kravis Roberts (KKR) si Permira, principalii actionari ai ProSiebenSat.1 Media ar urma sa preia participatia de 12% detinuta de Axel Springer in cadrul grupului.

Grupul Axel Springer a fost impiedicat, la inceputul anului trecut, de autoritatile germane,sa preia, pentru suma de 4,2 miliarde de euro, ProSiebenSat.1, care detine canalele Sat.1, N24, ProSieben si Kabel 1.

Axel Springer AG este cel mai mare grup de publishing din Europa si detine, in prezent, peste 150 de ziare si reviste in peste 30 de tari. Printre publicatiile pe care le editeaza se numara si cel mai vandut tabloid european "Bild", precum si titlurile "Die Welt" si "Fakt".


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri