Actiunile detinute de Stefan Iordache si de grupul Publicis la fosta agentie Starlink, devenita Bigger Group, care a facut parte din Leo Burnett Romania, au fost preluate de Marcel Straut, directorul general al Bigger Group, care va deveni entitate juridica in ianuarie 2008.

"Aceasta preluare este o dovada ca exista vointa si increderea deplina in dezvoltarea viitoare a companiei. De asemenea, vor fi atrasi in actionariat si alti seniori ai companiei printre care Stefan Voloaca, Luciana Zamfirescu, Bogdan Cheroiu, Mihaela Stanoiu si Eugen Terchila", a declarat, potrivit NewsIn, Marcel Straut.

"Tranzactia s-a realizat la valoarea nominala a actiunilor, investitia facuta fiind una de suflet si mai putin financiara", a explicat Marcel Straut. De asemenea, Stefan Iordache, chief operating officer Leo Burnett Romania, a declarat, pentru NewsIn, ca nu este vorba de o vanzare, ci de o retragere de actionariat. "Carmen Chipuc si Bogdan Naumovici l-au urmat pe Stefan Iordache in actiunea de retragere, Stefan gestionand dintotdeauna interesele lor in relatia cu fosta Starlink, actuala Bigger Group", au declarat reprezentantii Leo Burnett Romania.

Marcel Straut a mai spus ca fosta agentie Starlink a decis sa se desparta de Leo Burnett Romania deoarece directia fortelor de dezvoltare a agentiei a urmat alta cale decat cea din Leo Burnett Romania. "Starlink Worldwide s-a repozitionat si si-a schimat numele in Spark, ducandu-se pe o nisa specifica pietei americane: digital advertising. In Romania, Starlink a urmat o alta traiectorie de dezvoltare, si anume cea a comunicarii integrate, dezvoltand divizii in toate zonele de comunicare: media clasica, BTL (bellow the line - publicitate neconventionala - n.r.), PR, creatie, strategic planning, communication planning", a declarat Marcel Straut.

Agentia Starlink, afiliata la Publicis, a facut parte grupul Leo Burnett Romania, alaturi de agentii precum Starcom, The Practice sau 23. Starlink a fost impartit, la inceputul acestui an, in doua agentii, Starlink Media si Starlink Creative Services, iar in luna mai a acestui an a lansat o divizie de relatii publice. Printre clientii gestionati de Starlink s-au numarat Anchor Group, Adevarul Holding, AutoItalia, Bancpost si Dom Perignon.

In Romania, grupul Leo Burnett este detinut minoritar de grupul Publicis si se numara printre cele mai mari agentii de publicitate din tara. Din grup fac parte Leo Burnett&Target (agentie full-service), The Practice (agentie de relatii publice), 23 (shop de creatie), iLeo (servicii interactive) si Starcom (agentie de media). Grupul gestioneaza clienti precum Orange, InBev, Procter & Gamble si Banca Romaneasca.

Publicis este al patrulea grup de servicii de comunicare din lume si include, printre altele, agentiile Leo Burnett Worldwide, Saatchi & Saatchi, Starcom MediaVestGroup si ZenithOptimedia. Publicis este prezent si in Romania prin agentiile Leo Burnett & Target, Saatchi & Saatchi, Opti Media, Zenith Media, Starcom si Starlink.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Alex Badila, Publicis: Dorinta de eficientizare depaseste rezonabilul