Reteaua de publicitate BBDO, parte din Omnicom, prezenta si in Romania prin agentia Graffiti BBDO, a preluat contul de creatie global al brandului Braun, informeaza Procter&Gamble, citat de AdAge.com.

Reteaua de publicitatea BBDO va conduce, de asemenea, toate serviciile de marketing pe care grupul Omnicom le va oferi pentru brandul Braun.

Brandul Braun mai lucreaza cu Starcom MediaVest Group care se ocupa de cumpararea si planificarea de spatiu media in Statele Unite. Braun va continua sa se ocupe de design in-house.

Braun a investit, numai in Statele Unite, 21,4 milioane de dolari in difuzare media, potrivit TNS Media Intelligence.

Reteaua BBDO face parte din grupul Omnicom, unul dintre cele mai mari grupuri de publicitate din lume, si are in portofoliu clienti precum Mars, Gillette, Pepsi, Wrigley si Starwood. in Romania, BBDO este prezent prin agentia Graffiti BBDO, afiliata la retea din 1992, care gestioneaza clienti precum Pepsi, Dacia si Wrigley.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cel mai mare grup de comunicare din Romania: crestere de 5-10% in 2015