Investitiile publicitare in media (televiziune, radio, presa scrisa si cinema), la nivel global, au crescut in valoare cu 2,4%, in perioada 1 ianuarie-28 decembrie 2007, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, arata studiul companiei de cercetare Yacast, citat de publicatia "Le Monde".
Potrivit studiului, investitiile in publicitatea la TV au crescut cu 6,6% in valoare si cu 16,4% in volum, scrie NewsIn.

In schimb, investitiile in publicitatea la radio au scazut cu 3% in valoare si cu 7,3% in volum. Cea mai mare scadere a investitiilor publicitare in radio au inregistrat-o s tatiile FM (ultra scurte), de 5,8% in valoare si de 9,3% in volum. Investitiile in publicitatea la radiourile generaliste au crescut cu 1,9% in valoare si cu 2,5% in volum.

De asemenea, si presa scrisa a inregistrat o scadere a investitiilor publicitare in volum, de 2,4%.

Studiul mai arata ca investitiile in publicitatea la cinema au inregistrat o crestere de 8,2% in valoare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri