InBev Romania a ales pentru serviciile media agentia Starcom

Producatorul de bere InBev Romania a ales pentru serviciile de media agentia Starcom Romania in urma unei licitatii care s-a incheiat in luna ianuarie si la care au participat 8 agentii de media.

La inceputul lunii noiembrie 2007, InBev Romania a initiat un proces de selectie pentru serviciile media. La licitatie au fost invitate sa participe opt agentii de media. In etapa finala au ramas trei agentii, Starcom Romania, Mediaedge:cia si OMD. In final, InBev Romania a desemnat agentia Starcom Romania drept castigatoarea licitatiei.

In organizarea procesului de licitatie, InBev Romania a fost asistata de o companie de audit.

Starcom Romania este parte din Starcom MediaVest Group, una dintre cele mai importante retele de media din lume. De asemenea, Starcom Romania face parte din grupul Publicis.

InBev Romania produce marcile de bere Bergenbier, Stella Artois, Beck's, Lowenbrau si Noroc si importa berile belgiene Leffe si Hoegaarden.

Starcom Romania, entitate a grupului Leo Burnett Romania si parte din reteaua internationala Starcom MediaVest Group, este o agentie de publicitate care ofera servicii integrate.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri