Banca Romaneasca analizeaza serviciile de media ale agentiilor Universal McCann, Starcom, Optimedia si Media Direction, contul de media al bancii fiind gestionat, in prezent, de catre Brand Connection, a declarat Cristina Lepadatu, marketing manager al bancii.

"Prin aceasta analiza de piata vrem sa vedem daca putem gasi un furnizor de servicii care ne poate oferi ceva diferit care sa raspunda intereselor noastre dincolo de lucrurile pe care le stim deja", a explicat Lepadatu, potrivit NewsIn.

"Dupa aceasta analiza vom decide daca vom schimba sau nu agentia de media care se ocupa in prezent de contul nostru", a mai declarat ea. "Piata de publicitate in domeniul bancar este una dinamica si agitata."

Potrivit marketing managerului bancii, rezultatele analizei vor fi facute publice la sfarsitul lunii ianuarie, inceputul lunii februarie. Cristina Lepadatu a mai spus ca nu s-a hotarat inca daca va fi sau nu, un pitch pe partea de creatie.

Partea de creatie si direct marketing a companiei este gestionata, in prezent, de agentiile Direct Marketing si The Sindicate. Contul de creatie al bancii a fost getionat anterior de Leo Burnett.

Banca Romaneasca este detinuta in proportie de 88,7% de catre National Bank of Greece (NBG), cel mai mare grup bancar elen, si in proportie de 10,17% de catre Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD).

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri