In cadrul acestei colaborari, iLeo va gestiona realizarea contactului cu consumatorii pe mediul interactiv si va construi website-ul Baneasa Shopping City. www.baneasashoppingcity.ro va oferi facilitati virtuale contactului intre vizitatori si atractiile viitorului mall.
“Castigarea acestui cont reprezinta inceputul colaborarii cu unul dintre cei mai importanti dezvoltatori locali. Proiectul pe care il vom dezvolta impreuna isi propune sa duca la alt nivel oferta de servicii interactive pentru aceasta industrie. Prezenta in online si serviciile interactive sunt esentiale pentru dezvoltarea unei relatii cu consumatorii viitorului, iar din acest punct de vedere, site-ul Baneasa Shopping City va reprezenta un pas inainte in ceea ce inseamna informatie si functionalitate”, a afirmat Mugur Patrascu, Managing Director la iLeo.
Mall-ul Baneasa Shopping City este gandit si construit astfel incat sa incorporeze noi tendinte in materie de centre comerciale, permitand crearea celei mai variate oferte din punct de vedere a magazinelor de moda, unitatilor de gastronomie, activitatilor de distractie si serviciilor. Baneasa Shopping City este parte integrata a Zonei Comerciale Baneasa, parcul de retail, intins pe o suprafata de 450,000 mp care cuprinde deja: IKEA, Carrefour, Feeria, Metro, Bricostore si Mobexpert.
Zona Comerciala Baneasa face parte din Proiectul Baneasa, cel mai mare proiect de dezvoltare urbana mixta din Sud-Estul Europei. Proiectul Baneasa acopera o suprafata de 221 hectare si reprezinta o investitie totala estimata de peste 1.8 miliarde de Euro. Pe langa zona comerciala, Proiectul Baneasa va oferi intre 4.500 si 5.000 unitati locative in Zona Rezidentiala si un parc de afaceri modern, Baneasa Business &Technology Park care va incorpora peste 160.000 mp spatii de birouri de tip A si A+.
iLeo este o agentie interactiva care ofera servicii complete din zona marketingului digital, parte din grupul Leo Burnett. Compania ofera un produs complet ce porneste de la strategie, creatie, crestere si promovare neconventionala pe aceste medii si dezvolta campanii de comunicare pe medii virtuale sau digitale, avand ca obiectiv principal extinderea mesajului de brand in medii emergente reprezentate de web, telefonia mobila sau contact personalizat.
La un an de la infiintare, iLeo a urcat direct pe podiumul de la Internetics, reusind sa devina a doua agentie de comunicare interactiva din Romania, castigand premiile Campania Anului si Best of Show. Printre clientii iLeo si iLeo Buzz (divizia de media) se numara: Procter & Gamble, InBev Romania, Philip Morris, Aviva, Danone, Puma Fragrances, Autoitalia sau KLM.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: