Liliana Serban, PR Director Pleon Graffiti, paraseste agentia dupa o perioada de mai bine de doi ani in care a ocupat aceasta functie, au declarat, pentru Wall-Street, surse din piata.
Reprezentantii Pleon Graffiti au confirmat informatia, declarand ca plecarea Lilianei Serban reprezinta un pas natural in evolutia carierei sale.

“Dupa mai bine de doi ani petrecuti la conducerea Pleon Graffiti, Liliana a decis sa se concentreze asupra unor directii noi in dezvoltarea sa profesionala. Plecarea Lilianei survine intr-un moment in care echipa Pleon Graffiti este bine consolidata, fapt sustinut de rezultatele remarcabile obtinute in ultimii ani, dintre care amintim acum desemnarea sa ca Agentia de Relatii Publice a anului 2007. Grupul BBDO Romania ii multumeste mult Lilianei pentru aportul sau in dezvoltarea echipei si a serviciilor Pleon”, se arata in pozitia oficiala a agentiei.

In perioada urmatoare, pana la anuntarea noului PR Director, Dan Moraru va superviza echipa Pleon din punct de vedere operational.

Cu o experienta in domeniu de peste 10 ani, Liliana Serban este PR Director al Pleon Graffiti din anul 2005. Absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, specializarea relatii publice, ea detine o diploma de masterat in jurnalism si PR de la Ohio University, USA si un MBA in marketing in cadrul aceleiasi universitati americane.

In perioada 1997-2002, Liliana Serban a coordonat activitatile de relatii publice in cadrul Tempo Advertising, a lucrat in Departamentului de Presa si Imagine al Camerei Deputatilor si a fost coordinator PR la Fundatia Pro si Fundatia Start Media.

Pleon Graffiti este divizia de PR a agentiei Graffiti BBDO, afiliata din ianuarie 2006 la Pleon, cea mai mare retea europeana de relatii publice, parte din reteaua Brodeur/Pleon Worldwide si parte a Omnicom. Echipa Pleon Graffiti numara 14 specialisti in PR, care furnizeaza clientilor agentiei servicii de corporate PR, brand PR, managementul situatiilor de criza, servicii de comunicare pentru managementul schimbarii si public affairs. Printre clientii agentiei se numara Pepsi, Automobile Dacia, Renault Nissan, Allianz-Tiriac Pensii Private, Henkel, Wrigley, Scandia Sibiu, Schlumberger, Egger, Chronolink.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri