Departamentul de PR al agentiei Tempo a devenit, de luni, Rogalski Grigoriu Public Relations si va avea acces la competentele de research, creatie, media si productie ale agentiei mama.
Presedintele Tempo, Dragos Grigoroiu, a declarat ca acesta este primul demers de individualizare a competentelor dezvoltate de Tempo. "Infiintarea acestei companii este primul demers de individualizare a competentelor dezvoltate de Tempo in ultimii 12 ani", a declarat presedintele Tempo, Dragos Grigoroiu. Acesta a adaugat ca "atentia noii agentii se indreapta spre un produs de comunicare integrat".

Noua companie este fondata de Dragos Grigoriu, Vlad Grigoriu, Simona Dan, Florina Varzariu si Eliza Rogalski, toti cinci parteneri din Tempo, si va avea acces la competentele de research, creatie, media si productie ale agentiei mama.

Echipa de PR a fost creata in urma cu zece ani, iar printre clienti se numara companii precum Tuborg, Agricola Bacau si Danone.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri