Starcom Romania se aliniaza la schimbarile de pe alte piete internationale si devine Starcom MediaVest Group (SMV Group). Compania este astfel unul dintre cele mai puternice grupuri de media din Romania, cu 3 entitati media distrincte: Starcom si Starcom Direct, branduri deja recunoscute pe piata locala, la care se adauga si cel mai nou brand de media al grupului: MediaVest.
Echipa formata din Carmen Chipuc si Stefan Iordache va ramane la conducerea grupului de media SMV Group, iar noua entitate MediaVest va fi condusa de Adrian Vladut, din functia de Director Executiv. Cu o experienta de aproape 10 ani in media, dintre care 7 in cadrul Starcom, Adrian Vladut isi va construi singur echipa si portofoliul de clienti.

„De doi ani de zile Starcom este mai mult decat o agentie de media, fapt care s-a vazut si in filosofia companiei, dar si in rezultatele obtinute. Am vazut ca aveam o crestere organica pe o piata de comunicare al carei standard este inca insuficient dezvoltat, am luat in calcul numarul clientilor si cerintele pe care le au si am observat ca era nevoie de inca o entitate de media. MediaVest este totodata si o foarte buna oportunitate de a creste si fideliza oameni cheie, in pozitii cu responsabilitate de management”, a declarat Carmen Chipuc, Managing Director SMV Group.

„MediaVest reprezinta o noua etapa in cariera mea, insa, e vorba de continuarea misiunii pe care mi-am asumat-o si in Starcom - aceea de a construi pentru clientii nostri cele mai bune servicii de comunicare. De fapt, asta este si ceea ce ne diferentiaza pe noi, Starcom MediaVest Group, de celelalte companii - faptul ca incercam sa intelegem toate aspectele businessului partenerilor nostri”, explica Adrian Vladut, Director Executiv al MediaVest.

MediaVest, cea mai noua entitate a grupului de media, isi doreste sa creeze campanii care sa captiveze consumatorii si sa aduca plus valoare businessului clientilor.

In acelasi timp, parte din Starcom MediaVest Group, Starcom este specializata in comunicare de brand si consumer contact. Starcom plaseaza in centrul activitatii sale consumatorul, pornind de la premisa ca o data cunoscute motivatiile, pasiunile si comportamentul acestuia, orice bariera va fi depasita si se vor putea gasi noi modalitati de interactiune. Totodata, Starcom este prima si singura agentie de media din Romania premiata la Cannes Lions, cea mai prestigioasa competitie internationala de publicitate, si prima agentie de media premiata la Eurobest, Ad’Or, Golden Drum.

Cea de-a treia entitate din SMV Group, Starcom Direct este divizia de marketing direct a companiei si ofera servicii distincte de strategie, implementare de programe de comunicare directa si suport pentru campanii integrate de comunicare sau media. Ea a fost lansata la finalul anului 2007 si este condusa de Bogdan Vasile, ca Director Executiv.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri