Colaborarea dintre Tuborg Romania si Graffiti BBDO a inregistrat un nou succes la cea de-a cincea editie a festivalului AdĺOr. Printul si posterul Guinness intitulat ôCalendarulö au obtinut titlurile de ôCel mai bun printö la categoria bauturi alcoolice, respectiv ôCel mai bun posterö, premiile din acest an confirmand inca o data creativitatea in promovarea acestei marci.

Agentia Graffiti BBDO este deja o prezenta constanta pe podiumul de la Adĺor, obtinand pentru al doilea an consecutiv locul 3 la aceasta competitie. Lucrarea ôCalendarulö, avand o subtilitate dedicata
cunoscatorilor marcii Guinness, a fost realizata pentru a marca sarbatoarea St. Patrick. Echipa de creatie care semneaza ôCalendarulö a fost formata din Adrian Preda ľ Director de Creatie, Cosmin Ezaru ľ Art Director si Bogdan Costin ľ Copywriter.

Aceste noi premii dovedesc suprematia agentiei Graffiti BBDO in promovarea creativa si eficienta a marcilor Tuborg Romania. Astfel, daca Guinness a facut istorie in ultimii doi ani cu printul ôPositiveö ľ care a insemnat primul premiu Epica castigat de o agentie din Romania, o medalie de argint la New York Festivals 2004, mai multe premii si nominalizari la AdĺOr 2004 si un Golden Drumstick la Golden Drum 2003 ľTuborg este cea mai eficienta bere din Romania. Distinctiile care certifica eficienta promovarii Tuborg sunt premiile Bronze Effie/bauturi alcoolice la Effie 2004 (Tuborg Gold) si Silver Effie/bauturi alcoolice la Effie 2005 (Toborg Royal Export).

Comentand acest nou succes, Catalin Ignat, Marketing Director Tuborg Romania afirma ca ôaceste distinctii sunt o recunoastere a strategiilor noastre de comunicare, care iata ca dau valoare reala unor marci internationale de succes pentru piata din Romaniaö
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri