Compania franceza de publicitate Publicis a raportat o crestere de 9,3% a profitului operational in 2007, depasind estimarile, desi venitul nu a fost in ton cu asteptarile firmei, transmite Reuters, citat de NewsIn.
Venitul Publicis a crescut cu 3,1% pe tot anul 2007, sub asteptarile companiei ce estimase o crestere de 4%.

Potrivit companiei, activitatea scazuta in sectorul sistemului de sanatate a afectat performanta venitului in Statele Unite ale Americii.

In America de Nord si Europa s-a inregistrat o crestere de 1,7%, in Africa si Orientul Mijlociu de 11.1%, iar in regiunea Asia-Pacific si America Latina 8,6%, respectiv 8,9%.

"Ne asteptam ca in 2008 sa avem o crestere mult mai buna decat in 2007", a declarat directorul executiv al Publicis, Maurice Levy.

Publicis, numarul patru la nivel global in sectorul de advertising si marketing, a declarat ca profitul operational a crescut la 779 milioane euro (1,14 miliarde dolari), in timp ce venitul a crescut cu 6,5%, la 4,671 miliarde euro.

Marja operationala a crescut la 16,7% din vanzari, de la 16,3% in 2006.

Analistii chestionati de Reuters au estimat in medie castiguri inainte de dobanzi si taxe (EBIT) de 747 milioane euro si venituri de 4,743 miliarde euro.

Compania a precizat ca anul 2008 a inceput promitator, cu acorduri de peste 1,3 miliarde de dolari in luna ianuarie.

Publicis a anuntat ca in ciuda crizei creditelor si a reducerii cresterii economice din SUA, se asteapta la o sporire a cresterii pe fondul alegerilor prezidentiale din SUA si a Jocurilor Olimpice de la Beijing.

Potrivit companiei, cresterea va fi sprijinita si de pietele emergente si comunicarea digitala.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri