Marketingul si Comunicarea sunt activitati esentiale in orice companie, fiind creierul si sufletul afacerii. Pentru ca oamenii sa asimileze cat mai eficient cunostintele de marketing si comunicare, la trainingurile pe aceste teme am adaugat un strop de neconventional si o doza mica de nebunie. Acestea sunt trainingurile PICANTe de marketing si comunicare!
Pentru urmatoarea perioada PICANT a programat urmatoarele traininguri:

28 - 29 februarie: Event’or - Training de Organizatori de evenimente de afaceri. Se adreseaza persoanelor care au cunostinte si experienta reduse si medii in oganizarea evenimentelor de afaceri. Detalii.

06 - 07 martie: Brand BackStage - Training de Brand Management pentru imm-uri. Se adreseaza persoanelor cu responsabilitati de marketing in cadrul unor companii mici si mijlocii Detalii .

13 - 14 martie: Smart Ad Client- Training despre Cum sa obtii maximum de la agentia de publicitate cu Bogdan Manea (Fozzie). Se adreseaza cu precadere oamenilor "de la client" care se ocupa de relatia cu agentia, oamenilor care lucreaza in Client Service, dar si celor din echipele de creatie ale agentiilor de publicitate si comunicare. Detalii.

21 - 22 martie: Inside Marketing - Training de marketing intern. Se adreseaza persoanelor care lucreaza in departamentele de resurse umane si au responsabilitati pe zona de comunicare interna/motivarea angajatilor . Detalii

27 - 28 martie: Start Promo - Training de bazele comunicarii de marketing. Se adreseaza persoanelor care au cunostinte reduse si medii de comunicare de marketing. Detalii

03 - 04 aprilie: Web Wizard - Training de Seo, Usability si e-marketing. Se adreseaza persoanelor care conduc proiecte din cadrul agentiilor web sau din partea clientilor. Detalii


03 - 04 aprilie: Marketing Intro - Training de Bazele marketingului. Trainingul Marketing Intro se adreseaza persoanelor care au cunostinte reduse de marketing si isi doresc sa obtina o imagine simpla, clara si realista asupra activitatilor de marketing. Detalii

04 aprilie: Sales PLUS - Training de Vanzari (Baze) se adreseaza cu precadere agentilor de vanzari, dar si celor din back-office care au cunostinte reduse si medii de vanzari. Detalii

17 - 18 aprilie: Byte Marketing - Training de Marketing pentru Software. Se adreseaza persoanelor din departamentele de marketing si IT ale companiilor mici si mijlocii axate pe dezvoltarea si distribuirea de produse software. Detalii


NOTA: Programul de traininguri poate suferi modificari. Pentru confirmarea datelor de desfasurare va rugam sa verificati pe www.marketingforum.ro sectiunea „Traininguri”.

Prezentarile complete ale trainingurilor PICANTe sunt disponibile pe www.marketingforum.ro sectiunea „Traininguri de Marketing”. Inscrierile se fac on-line pe acelasi site.

Trainingurile PICANTe se organizeaza in regim deschis, grupele de training fiind de 10-12 persoane.

PICANT acorda reduceri de 10% sau 25% pentru inscrieri rapide si o reducere de 5% pentru participarea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

PICANT reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta. Sloganul PICANT – „Doar Esentialul” – ilustreaza caracterul practic al trainingurilor organizate. Au fost eliminate componentele cu utilitate redusa care se gasesc in multe forme de instruire, lasand doar aspectele care sunt utile si practice.

Trainingurile PICANTe abordeaza teme precum Organizarea de Evenimente de Afaceri, Seo si Usability, Participarea la Targuri si Expozitii, Bazele Comunicarii de Marketing, Bazele Marketingului, Brand Management pentru IMM-uri, Marketing pentru Software si Marketing pentru Turism.

Prezentarea completa a PICANT este disponibila pe www.picant.ro.

Pentru mai multe detalii puteti contacta pe:

Ioana ANESCU 0766244894
Nicolae NAUMOF 0765216491
Picant@picant.ro
www.picant.ro
www.marketingforum.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri