Mihai Iliescu s-a alaturat echipei Leo Burnett in calitate de Co-CreativeDirector al agentiei, impreuna cu Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda. Alaturi de echipa sa, Mihai va gestiona conturi importante, printre care si Philip Morris, unul dintre cele mai vechi si mai solicitante conturi ale Leo Burnett. De asemenea, Mihai va coordona pentru Starcom Direct creatia directa si integrata, domenii in care exceleaza de peste 5 ani.
“Am venit la Leo Burnett pentru ca am gasit oameni cu spirit de aventura. Mi-am dorit intotdeauna parteneri explozivi, nelinistiti in sensul bun, pentru ca impreuna sa facem un nou tip de publicitate. Publicitate care nu arata a publicitate. Publicitate la care nu esti doar spectator, publicitate pe care o traiesti. Am un singur scop la Leo Burnett: sa fac creatie de calitate. Adica strategii surprinzatoare care conduc la idei tari, executate perfect, cu rezultate peste asteptari", a declarat Mihai Iliescu, Co-Creative Director la Leo Burnett..

Mihai Iliescu are o experienta de peste 6 ani pe piata de comunicare din Romania, dar si-a inceput cariera in industriile creative mult mai devreme: in clasa a IV-a, cand a primit insigna “Pionier Creator”. Licentiat in Drept (College of Law, Londra), apoi avocat asociat la CMS Cameron McKenna, Mihai a renuntat la costumul de avocat, devenind copywriter la Graffiti BBDO, in octombrie 2001. A lucrat apoi pentru Proximity, evoluand de la Strategic Creative la Director de creatie al agentiei (din 2005).

“Mihai intregeste echipa directorilor de creatie din Leo Burnett. Experienta acumulata pana acum si entuziasmul cu care abordeaza fiecare proiect il recomanda ca un director de creatie talentat si inspirant. Ne bucuram ca s-a alaturat echipei Leo si stiu ca energia si pasiunea lui pentru a face lucruri frumoase va fi benefica pentru noi”, spune Roxana Dumitru, Managing Director la Leo Burnett Group.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri