Wall-Street.ro a fost desemnat de internautii romani drept unul din cele mai de incredere si mai populare branduri online, potrivit studiului "Leading Brands by Romanian Internet Users", realizat de Gemius, in colaborare cu Evensys.

Leading Brands by Romanian Internet Users

In randul brandurilor romanesti si straine care sunt prezente exclusiv in mediul online, clasamentul realizat spontan de internautii din Romania a fost dominat de Google si Yahoo. Aceste doua branduri internationale sunt urmate de eMag.ro, eBay, Neogen, eJobs, BestJobs.ro, YouTube, Amazon si HotNews.ro.

De asemenea, atunci cand li s-a solicitat sa aleaga dintr-o serie de branduri online, internautii romani au plasat pe primele locuri tot portalurile Google si Yahoo, urmate de YouTube, eJobs.ro, BestJobs.ro, Hi5, Kappa.ro, Okazii.ro, Acasa.ro, ROL.ro, Trilulilu.ro, HotNews.ro, eMag.ro, Eva.ro si wall-street.ro.

Coca-Cola si Nokia au fost alese de internautii romani cele mai de incredere si mai populare branduri online, iar Dacia este lider in randul brandurilor romanesti.

In clasamentul general al brandurilor, intocmit pe baza raspunsurilor spontane ale internautilor, primele zece locuri sunt detinute de Coca-Cola, Nokia, adidas, Nike, Dacia, McDonald's, Pepsi, Google, Microsoft si Yahoo.

Dintre brandurile romanesti, cele mai populare 10 sunt, in opinia respondentilor, Dacia, Arctic, Ursus, BCR, Unirea, Murfatlar, Bergenbier, Petrom, Eugenia si Dorna.
<artfile>38709_1.pdf</artfile>
Studiul Leading Brands by Romanian Internet Users a fost realizat pentru a se descoperi principalele branduri pentru internautii romani cu varste de 18-45 de ani.

Studiul a fost realizat in perioada 7-13 februarie, pe un esantion de 2.092 respondenti, dintre care 52% barbati si 48% femei, apartinand grupelor de varsta 18-24 de ani, 25-34 de ani si 35-45 de ani.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri